شمانیوز
شما نیوز

نیمار: راموس بهترین بازیکن مقابلم بوده

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی از سرخیو راموس به عنوان بهترین و دشوارترین حریفی که برابرش قرار گرفته یاد کرد.

نیمار: راموس بهترین بازیکن مقابلم بوده

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: نیمار در چند هفته اخیر بار دیگر به کانون شایعات تبدیل شده است. ستاره برزیلی در فکر جدایی از پی اس جی است و هرچند به تمرینات این تیم بازگشته؛ ولی تصمیم خود برای جدایی را گرفته است و بیش از همه دوست دارد به بارسلونا برگردد. با این حال او می داند که این بازگشت شاید غیرممکن باشد و به همین دلیل خود را به باشگاه هایی مثل رئال و یوونتوس پیشنهاد داده است.

در هیاهوی شایعات، نیمار در یک مصاحبه به تمجید از سرخیو راموس کاپیتان رئال پرداخت و گفت:« بدون شک راموس بهترین بازیکنی بوده که برابرش قرار گرفته ام. او نه تنها یک مدافع بزرگ است که شم گلزنی بالایی نیز دارد و می توان گفت یک بازیکن کامل است.»

نیمار همچنین به تمجید از "وینیسیوس"، دیگر ستاره رئال پرداخت و گفت:« وینیسیوس فوتبالیست بسیار جوانی است و معتقدم با گذشت زمان تبدیل به یک بازیکن خارق العاده و باورنکردنی خواهد شد. او می تواند در میان بهترین های دنیا قرار بگیرد و یکی از شانس های توپ طلا باشد. معتقدم او می تواند به همانی تبدیل شود که می خواهد. شخصیتی دوست داشتنی دارد و امیدوارم به آنچه شایسته اش است برسد و واقعا هم لیاقتش را دارد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied