شمانیوز
شما نیوز

شاهرخ بیانی:

خروجی‌های استقلال غیرمنطقی بود

هافبک پیشین استقلال گفت: با توجه به اینکه آبی پوشان چند سالی است به قهرمانی دست پیدا نکردند، انتظارات از سرمربی ایتالیایی تیم بالا رفته و همه از او قهرمانی می خواهند.

خروجی‌های استقلال غیرمنطقی بود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: شاهرخ بیانی گفت: اردوی پیش فصل یکی از مهمترین اتفاقات برای هر تیم فوتبال است. فصل گذشته نبود یک اردوی خوب و نبودن بازیکنان در این اردو باعث شد تا استقلال در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست داده و به راحتی قهرمانی را به حریف همیشگی اش واگذار کند. البته در اردوی ترکیه هم هنوز جای چند بازیکن بزرگ خالی بود اما نسبت به فصل پیش این تیم اردوی کامل تری را برگزار کرد و من امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن دیگر، استقلال بتواند تا شروع لیگ نوزدهم به آنچه که می خواهد دست پیدا کند.

هافبک پیشین استقلال در مورد حضور «شیخ دیاباته» گفت: گفته می شود او یک بازیکن گل زن و حرفه ای است. هواداران استقلال به او لقب غول داده اند و من امیدوارم او بتواند در گلزنی استقلال عملکرد موفقی داشته باشد. البته کار مهاجم گلزنی است اما این هافبک های استقلال هستند که باید برای او موقعیت ایجاد کنند. یکی از دلایلی که تیام در استقلال محبوب شد و گلزنی های زیادی را انجام داد، هافبک های استقلال بودند که موقعیت های خوبی برای او خلق کرده و او هم با توجه به اینکه یک چارچوب شناس حرفه ای بود، توپ های به دست آمده را به گل تبدیل می کرد. بنابراین امیدوارم دیاباته نگرانی های هواداران استقلال را در امر گل زنی برآورده کند.

بیانی در خصوص انتظارات هواداران از استراماچونی برای قهرمانی این فصل، تصریح کرد: طرفداران استقلال نزدیک به ۶ سال است تیمشان قهرمان نشده، حالا با آمدن یک مربی همه از او قهرمانی می خواهند و انتظارات از استراماچونی بالا رفته. حالا خود سرمربی استقلال هم می داند که کار سختی در این تیم خواهد داشت بنابراین او با نظم و انضباطی که در تیم به وجود آورد نشان داد که به دنبال قهرمانی است و می خواهد جایگاه محکمی برای خود در فوتبال ایران به وجود آورد.

وی یادآور شد: هواداران باید شرایط تیم را درک کنند. فشار زیادی بر سرمربی و بازیکنان نیاورند بلکه با حمایت بی دریغی که همیشه از تیمشان داشته اند به استراماچونی کمک کنند تا همه بتوانند با آرامش لیگ را شروع کرده و بازی به بازی بتوانند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

هافبک پیشین استقلال به مدیران استقلال توصیه کرد: آنها باید هرچه زودتر یک گلر خوب را به خدمت گرفته تا انگیزه های حسین حسینی از بین نرود. حضور یک دروازه بان صاحب نام می تواند هم دروازه استقلال را بیمه کرده و هم یک رقابت سالم را بین دو دروازه بان ایجاد کرده که هر کدام عملکرد بهتری داشتند درون دروازه قرار گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied