شمانیوز
شما نیوز

سرمربی الجزایر: بازیکنانم شایسته قهرمانی بودند

جمال بالماضی، سرمربی الجزایر با ستایش از بازیکنانش، قهرمانی این تیم در جام ملتهای آفریقا را اتفاقی تاریخی و خارق‌العاده خواند.

سرمربی الجزایر: بازیکنانم شایسته قهرمانی بودند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه:  جمال بالماضی، سرمربی الجزایر بعد از پیروزی 1-0 شاگردانش مقابل سنگال در فینال جام ملتهای آفریقا که به فتح عنوان قهرمانی رقابتها بعد از 29 سال توسط این تیم انجامید، با ستایش از بازیکنانش آنها را شایسته این قهرمانی دانست و از موفقیت تیمش به عنوان اتفاقی تاریخی و حماسی یاد کرد.

 

الجزایر اولین بار در سال 1990 درحالیکه میزبان جام ملتهای آفریقا بود عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود و دیروز برای اولین بار موفق شد در خاک کشوری دیگر این عنوان را به خود اختصاص دهد.

 

 

بالماضی بعد از بازی گفت شاگردانش لایق این قهرمانی بوده‌اند و هیچ تیمی نمی‌تواند مدعی شود که در این تورنمنت بهتر از الجزایر کار کرده است.

 

سرمربی الجزایر در این باره گفت:" ما از سال 1990 تا امروز دوران طولانی و بدون افتخاری را پشت سر گذاشتیم. این بازی خیلی سخت و پیچیده بود. ما می‌دانستیم که جزئیات کوچک نتیجه را تعیین خواهد کرد و بچه‌های ما حتی یک لحظه در مقابل حریف پا پس نکشیدند".

 

بالماضی در ادامه گفت:" ما در این تورنمنت چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله از همه تیمها بهتر بودیم. ولی من بدون بازیکنانم هیچ نیستم و هر چه تعریف و تمجید است باید نثار آنها شود".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied