شمانیوز
شما نیوز

نیمار نسبت به هازارد فوتبالیست بهتری است

مارسلو، ستاره برزیلی رئال مادرید می‌گوید هموطنش نیمار نسبت به هازارد فوتبالیست بهتری است و با وجود حضور هازارد در رئال می‌تواند به مادرید منتقل شود.

نیمار نسبت به هازارد فوتبالیست بهتری است

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه:  مارسلو، ستاره برزیلی و مدافع مطرح رئال مادرید می‌گوید با وجود پیوستن ادن هازارد به رئال مادرید و با وجود شایعات درباره احتمال انتقال نیمار به تیم سابقش بارسلونا، ولی او دوست دارد شاهد حضور نیمار در رئال باشد و معتقد است رئال با آغوش باز از نیمار پذیرایی خواهد کرد.

 

 

مارسلو معتقد است هازارد که تا این لحظه بزرگترین پرونده نقل و انتقالاتی رئال در تابستان جاری بوده اگر با همین سرعت به پیشرفت خود ادامه دهد می‌تواند یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا باشد ولی مارسلو می‌گوید نیمار در حال حاضر در آن جایگاه هست و در نتیجه در حال حاضر، نیمار نسبت به هازارد، فوتبالیست بهتری است.

 

مارسلو در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:" ادن هازارد بازیکن درجه‌یکی است. بازیکنی با کیفیت که قابلیت و توان این را دارد که مثل نیمار یکی از پنج فوتبالیست برتر دنیا باشد".

 

 

ستاره برزیلی رئال در ادامه گفت:" هازارد هم فوق‌العاده است و نمی‌شود این دو را با هم مقایسه کرد. ولی از نظر من نیمار فوتبالیست بهتری است".

 

مارسلو درباره اینکه آیا نیمار با توجه سابقه حضورش در بارسا می‌تواند به رئال منتقل شود گفت:" نیمار فوتبالیستی غیر قابل پیش‌بینی است. دفاع کردن در مقابل او واقعا دشوار است. حضور نیمار در رئال برای من واقعا لذت‌بخش خواهد بود. مادرید باید تمام تلاشش را برای جذب بهترین‌های دنیا انجام دهد و گذشته نیمار در بارسا هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied