شمانیوز
شما نیوز

واکنش سرمربی بایرن به شایعات جذب گرت بیل

این روزها شایعات و اخبار مختلفی در مورد انتقال گرت بیل از رئال به بایرن شنیده می شود.

واکنش سرمربی بایرن به شایعات جذب گرت بیل

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم:  بایرن مونیخ در هوستون آمریکا حضور دارد تا فردا صبح به مصاف رئال مادرید برود. این دومین بازی بایرن در تورنمنت تابستانی چمپیونزکاپ پس از بازی با آرسنال (شکست 2-1 بایرن) است.

 

 

 

 

 

نیکو کوواچ سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« من و بازیکنانم برای این بازی هیجان بالایی داریم. ورزشگاه محل برگزاری بازی زیبا و جذاب است و مطمئنم که دیداری تماشایی را شاهد خواهیم بود و جو فوق العاده ای در استادیوم خواهیم دید. بازی را مثل بازی قبلی با آرسنال کاملا جدی گرفته ایم. معتقدم تور آمریکای ما کاملا موفقیت آمیز بوده است.»

 

وضعیت بواتنگ و رناتو سانچس:« از بواتنگ کاملا راضی هستم. او فوق العاده تمرین می کند و مثل همیشه روی کارش متمرکز است. عملکردش برابر آرسنال خیلی خوب بود و تا زمانی که با ما است، همان اهمیت دیگر بازیکنان را برای من خواهد داشت. سپس ببینیم چه پیش می آید. در مورد رناتو هم گفته ام که می خواهم با ما بماند. همه می دانید که او در پایان فصل از تمایلش برای جدایی خبر داد ولی برای رناتو توضیح داده ام که چرا به او زیاد بازی نرسید و آن را درک کرد. آینده او را در بایرن می بینم ولی این منافاتی با جذب بازیکنان جدید ندارد.»

 

جذب گرت بیل:« اطلاعی در این مورد ندارم. از بیل مثل خیلی از بازیکنان بزرگ دیگر خوشم می آید. می دانم که شاید از رئال جدا شود ولی به چه تیمی خواهد رفت را نمی دانم. از تصمیم او اطلاع ندارم.»

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied