شمانیوز
شما نیوز

واکنش تند سعید معروف به شایعه پناهندگی‌اش

سعید معروف در پاسخ به شایعه پناهندگی که چند روز پیش مطرح شد، واکنش تندی نشان داد.

واکنش تند سعید معروف به شایعه پناهندگی‌اش

به گزارش خبرانلاین  و به نقل از خبرانلاین:  سعید معروف با انتشار پستی تند نسبت به حاشیه‌های ایجاد شد نسبت به شایعه پناهندگی اش در آمریکا واکنش نشان داد. 

او در پست اینستاگرامش که در بخش هایی از آن از الفاظی تند استفاده شده و نمی توان آن ها را منتشر کرد، نوشت: «گرچه عادت کرده ایم که بعد از مسابقات، بعضی ها فرصت عرض اندام داشته باشند و مهمل ببافند و اگر چه از بزرگان توصیه شده که جواب آن ها خاموشیست، اما وقتی پا فراتر می گذارند و وارد زندگی خصوصیمان می شوند چاره ای جز واکنش مناسب نیست. هرچند می دانم هدفشان همین است که این طوری شاید سالی یکی دوبار اسم شان لابلای کلمات گفته شود بلکه عقده هایشان آرام بگیرد. برای این افراد معلوم الحال همان خوب بود که تیم ملی والیبال سالی دو سه مسابقه بدهد و بشود زنگ تفریح تیم های طراز اول آسیا، چه برسد به تیم های طرازاول دنیا!؟ بهتر است استعلام کنند و بپرسند که در این اوضاع و احوال و تحریم و فشارهای وحشتناک، همین والیبال چقدر انگیزه و امید به جامعه تزریق کرده و چندصدهزار دلار نصیب فدراسیون (نه بازیکن‌ها) کرده است. این جفای بزرگی ست به بازیکنان و کادر تیم ملی و زحمتکشان و عاشقان والیبال که بهترین پیروزی ها و تلاش های آنها نادیده گرفته شود. چشمشان از فرط حسادت و بخل و فلاکت چنان کم سو شده که موفقیت های والیبال را نمی بینند و مثل آدم های فرتوت و بی مصرف فقط نق می زنند و لفاظی می کنند. اصلا اهمیتی ندارد.

هرچه شما روی اعصاب مردم پیاده روی می کنید ولی ما از همین مردم انرژی می گیریم و خواهیم گرفت. عاشق شان هستیم چنان که آنها دوستمان دارند. شما هم بهتر است از فرط عصبانیت سرتان را به در و دیوار بکوبید شاید آرام گرفتید. بدانید که مردم بهترین کارشناس هستند و گوش شان از مزخرفات و خزعبلات شما کار ناشناسان پر است. ما همچنان برای شادمانی و رضایت مردم بازی خواهیم کرد و به تشویق ها و هورا کشیدنهای شان دلخوش خواهیم بود و انتظار دیگری نداریم. شما هم بهتر است بروید دم در صدا و سیما بخوابید شاید نوبت تان برسد و چهار کلمه حرف ناحسابی بزنید و پزش را به دور و بری هایتان بدهید که البته همین را هم از صدقه سر والیبالیستهای تیم ملی و موفقیتهای بیشمار آنها دارید. شب پره گر وصل آفتاب نخواه، رونق بازار آفتاب نکاهد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied