شمانیوز
شما نیوز

جزئیات حضور شایان مصلح در پرسپپولیس

مدافع پرسپولیس تهران گفت: هر روز به باشگاه می‌آییم تا به نتیجه برسیم و وضعیت مان مشخص شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

جزئیات حضور شایان مصلح در پرسپپولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با سروش رفیعی در ساختمان باشگاه حضور داشت، پس از خروج از ساختمان در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: ما وارد اتاق شدیم، اما ایرج عرب از درب دیگری ساختمان را ترک کردند و من هم از او خداحافظی می‌کنم. اینقدر به باشگاه آمدم، مسیر‌ها را می‌دانم و دیگر بلد شده ام.  

او افزود: هر روز به باشگاه می‌آییم تا به نتیجه برسیم و وضعیت مان مشخص شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و امروز هم می‌گویند، فردا بیایید. یک هفته است که از ترکیه آمده ایم و تمام تیم‌ها بسته شدند و نمی‌دانم می‌خواهند چه کاری انجام دهند، اما موضوع ساده است، یا یکطرفه فسخ کنند و بگویند ما شما را نمی‌خواهیم یا اینکه خیلی منطقی به توافق برسیم.

مصلح ادامه داد: من تاکید کردم که مخلص هواداران هستم و این موضوع را بازهم تکرار می‌کنم. دیروز هم گفتم که بزرگ‌تر از من و سروش هم آمدند و رفته اند و این نام پرسپولیس است که می‌ماند. ما با مصدومیت برای پرسپولیس بازی کردیم و این تیم را دوست داریم. هواداران ما را دوست داشتند و این رابطه ۲ طرفه بود. ممکن نیست قرضی برم، اما امیدوارم رفتن و بازگشتم به پرسپولیس زود صورت بگیرد.  

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد پیشنهاداتش خاطرنشان کرد: پیشنهادات داخلی و خارجی را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب و انشاالله پس از مشخص شدن وضعیتم با پرسپولیس، تیم آینده ام را معرفی می‌کنم. درباره مفاد قرارداد نمی‌توانم توضیح دهم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied