شمانیوز
شما نیوز

رفعتی: ممبینی به دروغ گفت هیات رئیسه من را نمی‌خواهد

رئیس سابق دپارتمان داوری فوتبال گفت: ممبینی به دروغ به من گفت که هیات رئیسه مخالف حضور من در دپارتمان داوری است.

رفعتی: ممبینی به دروغ گفت هیات رئیسه من را نمی‌خواهد

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از خبرانلاین: داود رفعتی در واکنش به اظهارات هدایت ممبینی مبنی بر اینکه او به دلیل بازنشستگی نمی‌تواند رئیس دپارتمان باشد گفت: «طبق قوانین خدمات کشوری کارمندانی که مدارک تحصیلی‌شان بالاتر از لیسانس است می‌توانند به صورت پاره‌وقت به همکاری خود ادامه دهند. قرارداد من هم از ابتدا با فدراسیون فوتبال پاره وقت بود اما به طور تمام وقت کار می‌کردم. زمانی هم که صحبت حضور ممبینی در کمیته داوران شد همه کارها را با من هماهنگ می‌کرد تا اینکه روز معارفه شد و ممبینی به دروغ به من گفت که اعضای هیات رئیسه فوتبال نمی‌خواهند که تو رئیس دپارتمان باشی.» 

رفعتی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «من هم با تک تک اعضای هیات رئیسه فوتبال صحبت کردم همه آنها گفتند ما اصلا به این موضوع کاری نداشته‌ایم و حتی آقایان بهاروند و طالقانی هم گفتند که اصلا چنین چیزی نیست و حتی برخی از ‌آنها به من گفتند اگر ممبینی می‌گوید که هیات رئیسه مصوب کرده که شما نباشید به او بگویید صورت‌جلسه را نشان بدهد. به نظر من او از ابتدا کارش را با دروغ آغاز کرد.» 

رفعتی صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «ممبینی می‌گوید من به دلیل بازنشستگی درگیر در فدراسیون فوتبال نمی‌توانم باشم این در حالی است که افراد بازنشسته دیگری هم در فدراسیون شاغل هستند و کار می‌کنند همان افرادی که اکنون در کلاس‌های داوری با ممبینی عکس می‌گیرند به او گفتند بهتر است که رفعتی نباشد.»

او با اشاره به دوری ممبینی از فضای داوری کشور گفت: «او هشت سال از داوری فوتبال ما دور بوده حتی یک بازی داخلی را هم در این مدت نظارت داوری نداشته است. ممبینی به تاج گفته رئیس دپارتمان هر کسی می‌خواهد باشد اما رفعتی نباشد ولی من به ممبینی می‌گویم خیلی دلش بخواهد که من رئیس دپارتمان داوری باشم.» 

رئیس سابق دپارتمان داوری فوتبال گفت: «در همین کلاس VAR که او این حرف‌ها را زده باید بداند که مدیر این دوره من هستم و در برد بین‌المللی فوتبال نام من به عنوان مدیر این پروژه ثبت شده است و ممبینی نمی‌تواند مدیر این دوره باشند یا فتاحی و یا شکوری می‌توانند مدیر این دوره باشند. هرچند برگزاری این کلاس هم یک گام به عقب بود زیرا ما شرایطی را که لازم بود بوجود نیاوردیم و گام دوم اجرایی را انجام ندادیم.» 

رفعتی با اشاره به داوران حاضر در کلاس VAR گفت: من 24 داور اصلی لیگ برتری را برای این دوره در نظر گرفته بودم زیرا در پروتکل داوری VAR آمده است داوران کمک داور ویدئویی و داوران داخل زمین باید هم‌سطح باشند در غیر  این صورت مشکل پیش‌ می‌آید اکنون آقای ممبینی داوران لیگ یک را به VAR دعوت کرده است. 

او در پایان صحبت‌های خود گفت: «ممبینی 4 سال پیش از من می‌خواست که سفارشش را به روسای هیات فوتبال بکنم که به او رای بدهند و عضو هیات رئیسه فوتبال بشود. او آن روزها را فراموش کرده عیبی ندارد آقای ممبینی اردیبهشت ماه دوباره فرا می‌رسد و دوباره باید رای‌گیری انجام می‌شود بهتر است با خود صادق باشید.» 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied