شمانیوز
شما نیوز

قرارداد کالدرون رسانه ای می شود ؟!

برانکو ایوانکوویچ پس از ترک تهران، مسئولان باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد تا بتواند هرچه زودتر، پول خود از این باشگاه را دریافت کند.

قرارداد کالدرون رسانه ای می شود ؟!
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی: برانکو خیلی زود در تمرینات الاهلی عربستان شرکت کرد، اما نکته عجیب اینجاست که هنوز قراردادی با طرف عربستانی به صورت رسمی و رسانه‌ای، ثبت نکرده است. 

دلیل این کار او، کاملاً مشخص است؛ برانکو برای فصل آینده نیز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و اگر در این شرایط با باشگاه دیگری عقدقرارداد کند، در واقع این شانس را به پرسپولیسی‌ها می‌دهد که بتوانند علیه این مربی کروات به فیفا شکایت کنند. برانکو حتی با همین منطق، مدیران باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده که در ادامه شکایتش به فیفا، هم مطالبات فصل قبل به همراه پاداش‌ها را دریافت می‌کند و هم تمام مبلغ قرارداد در فصل آینده را! این موضوع هم شایعه شد که او برای پیروزی در این جدال با پرسپولیس، بعید نیست برادرش را به عنوان سرمربی الاهلی معرفی کند و خودش بدون قرارداد بماند تا با خیال راحت‌تری، از پرسپولیسی‌ها پول بگیرد. 

در این سمت، پرسپولیسی‌ها نیز قرارداد گابریل کالدرون را رسانه‌ای نمی‌کنند. حتی یک عکس با دوربین‌های تلفن همراه نیز از لحظه امضای قرارداد کالدرون با پرسپولیس منتشر نشده و هنوز نام این مربی آرژانتینی وارد دفتر سرخپوشان در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نشده است. پرسپولیسی‌ها درخواستی برای دریافت کارت مربیگری کالدرون به سازمان لیگ نداده‌اند و تمام کنفرانس‌های خبری این مربی لغو شد. سرخپوشان نیز می‌دانند اگر قراردادشان با کالدرون را رسانه‌ای و رسمی کنند، حق پیروزی به برانکو می‌رسد و او با خیالی راحت می‌تواند باشگاه سرخپوش پایتخت را در فیفا محکوم کند. از این رو، پرسپولیسی‌ها با احتیاط بیشتری در این زمینه فعالیت می‌کنند. البته موضوع نیز حسابی لوث شده زیرا پرسپولیس با کالدرون بدون قرارداد رسمی در ترکیه اردو داشت و حتی سرمربی آرژانتینی این تیم مشغول بستن لیست بازیکنان مد نظر خود است و در آن سو، برانکو با الاهلی در اردوی اتریش به سر می‌برد و درخواست جذب ۴ بازیکن به مدیران این باشگاه عربستانی داده است. 
هر دو طرف هم می‌دانند این بازی باید هرچه زودتر به اتمام برسد و به همین علت مذاکراتی با یکدیگر داشتند ولی در دور اول مذاکرات، نمایندگان باشگاه پرسپولیس به برانکو گفتند هیچ پولی به این مربی نمی‌دهند؛ قرار است شکایت خود از الاهلی به فیفا را دنبال کنند و هر قدر از این شکایت، غرامت بگیرند، آن را به برانکو می‌دهند! برانکو نیز به سیم آخر زد و گفت: «تا آخرین سنت از قراردادش را از پرسپولیس می‌گیرد و دیگر حاضر به مذاکره نیست.» 

شکایت به فیفا انجام شده، اما این احتمال وجود دارد که حداقل تا ۶ ماه برای بررسی ابعاد مختلف آن به طول بینجامد. از این رو، پرسپولیس و برانکو زمان را از دست می‌دهند. شنیدیم در همین زمینه، هر دو طرف قرار است به زودی مذاکرات سرنوشت‌سازی داشته باشند. برانکو به مدیران پرسپولیس گفته بود حاضر است در صورت تسویه نقدی، ۳۰ درصد از مطالباتش (احتمالاً تمام پاداش‌ها) را به این باشگاه تخفیف بدهد، اما مشکل اینجاست که پرسپولیسی‌ها مدعی هستند هیچ پولی در بساط ندارند و پولی که قرار بود با آن، طلب برانکو را بدهند، صرف پیش‌پرداخت بازیکنان و کالدرون کرده‌اند. از این رو، برانکو برای تسویه حساب باید صبور باشد. حالا که کالدرون به تهران برگشته، زمان بهتری برای عقد قرارداد رسمی و کنفرانس خبری او به وجود آمده و باشگاه نیز باید هرچه زودتر قرار ملاقات جدیدی با برانکو بگذارد وگرنه هر دو طرف با دردسر‌های بیشتری مواجه خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied