شمانیوز
شما نیوز

استقلال به رحمتی منتظری و چشمی نیاز داشت

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:۳ بازیکن تیم فوتبال استقلال که از تیم ما رفتند خودشان برای ماندن از این تیم به تصمیم نهایی گرفتند.

استقلال به رحمتی منتظری و چشمی نیاز داشت
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص بسته شدن پرونده پروپیچ اظهار داشت: اتفاقی که برای پرداخت پول پروپیچ بوده قطعاً به سود فوتبال ایران رقم خورده، چون در این چند مدت اخیر به خصوص در یک سال گذشته فیفا اصلاً نمی‌پذیرفت پولی که در حساب آن‌ها داریم و در واقع بلوکه شده بود به بازیکن پرداخت کند. این موضوع با لابی و رایزنی بسیار زیاد صورت گرفته و مطمئناً این اتفاق به سود فوتبال ایران خواهد بود و من امیدوار هستم مطالبات فدراسیون فوتبال ایران هم آزاد شود.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص اینکه چرا بابت این پرونده اینقدر خوشحالی صورت می‌گیرد در حالی که استقلال ۴۳۰ هزار دلار از دست داد، گفت: انتخاب ما بین بد و بدتر بود و درست است که این رقم از حساب ما برداشته شده و از درآمد‌های باشگاه استقلال بوده، اما قبول کنید که باید این پول را پرداخت می‌کردیم یا ما باید پول را به صورت نقدی می‌دادیم و یا این پول از حساب فیفا برداشت می‌شد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه رضایت دارد یا خیر، گفت: تیمی که امسال بسته شده با نظر کادر فنی و با کارشناسی صورت گرفته است، با توجه به اینکه چند مهره جدید در نقل و انتقالات باید به ما اضافه شوند این مهم هم با نظر کادر فنی صورت خواهد گرفت.
 
خلیل‌زاده در خصوص اینکه داریوش مصطفوی اعلام کرد باشگاه استقلال بدهی‌های قطعی و غیرقطعی دارد که باید پرداخت شود، گفت: تا آنجا که من می‌دانم حکم توقیف اموال باشگاه استقلال توسط بازیکنی گرفته نشده ضمن آنکه فقط باشگاه استقلال نیست که بدهکار است. این مشکل هم همیشه برای باشگاه استقلال وجود داشته و فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها هم همین شرایط را داشته‌اند اگر یادتان باشد سال گذشته برای صدور مجوز حرفه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد از طلب بازیکنان پرداخت شد و من مطمئن هستم امسال هم این اتفاق می‌افتد.
 
وی در خصوص استعفای احمد سعادتمند از هیأت مدیره باشگاه استقلال، گفت: به هر حال آقای سعادتمند نظرات خاص خودشان را داشتند و ظاهراً به خاطر مباحث شخصی نتوانستند در هیأت مدیره باشگاه حضور داشته باشند. در این مدت هم که او از استقلال جدا شده ندیدم که انتقادی از مسئولان باشگاه کند.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص جدایی ۱۵ بازیکن از این تیم و اینکه خیلی‌ها وزارت ورزش را مقصر این اتفاق می‌دانند، گفت: خروج تعدادی از این بازیکنان به درخواست خودشان بوده و نمی‌توان بازیکن را به زور نگه داشت. ما چاره‌ای نداشتیم البته یکسری از بازیکنان هم با درخواست کادر فنی از تیم جدا شدند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد رحمتی، منتظری و چشمی نداشت گفت: ما قبل از اینکه با مهدی رحمتی صحبت کنیم او خودش با باشگاه پدیده قرارداد بست، اما باشگاه مایل به حفظ او بود. در مورد پژمان منتظری هم چندین نوبت با او تماس گرفتیم، اما او به دلایلی علاقه‌ای به ماندن در باشگاه استقلال نداشت. ما هم به نظرش احترام گذاشتیم. در مورد چشمی هم بگویم خیلی صبر کردیم تا مذاکره کنیم، اما او هم تمایلی به این کار نداشت و در نهایت نظر کادر فنی این بود که وی از استقلال جدا شود. 
عضو هیأت مدیره استقلال در ادامه گفتگو با فارس، در خصوص اینکه تکلیف مطالبات شفر چه شد، گفت: ما پیگیر این موضوع هستیم ضمن آنکه او به فیفا شکایت کرده، اما ما می‌خواهیم با این مربی توافق و صلح کنیم. 
وی در ادامه در خصوص مطالبات پادووانی و گلایه‌های این بازیکن، گفت: پادووانی بازیکن بزرگ و زحمتکش استقلال بود که در تیم ما مصدوم شد، مطمئناً اولویت ما پرداخت مطالبات این بازیکن خواهد بود.
خلیل‌زاده در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج این فصل استقلال، گفت: استقلال با کادر فنی جدیدش تیم جوانی را آماده کرده و امیدوارم با یک تیمی بسیار خوب پا به مسابقات بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied