شمانیوز
شما نیوز

​صاحب جدید پیراهن شماره 10 پرسپولیس را بشناسید+عکس

باشگاه پرسپولیس خبر جدایی شریفی از این تیم را تایید کرد تا شماره 10 سرخ پوشان مشتری جدید پیدا کند.

​صاحب جدید پیراهن شماره 10 پرسپولیس را بشناسید+عکس

به گزارش شمانیوز و به نقل از برگزاری برنا؛ باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی خبر جدایی مهدی شریفی از این تیم را تایید کرد تا شماره 10 سرخ پوشان مشتری جدید پیدا کند.

شریفی از زمان ورود به پرسپولیس شماره 10 را برتن کرد، اما موفق نشد بازی‌های زیادی برای این تیم انجام دهد و سپس شب گذشته اعلام شد این بازیکن از جمع پرسپولیسی‌ها جدا می‌شود.

با جدایی مهاجم اصفهانی سرخ پوشان پایتخت و بر اساس اخبار نزدیک به باشگاه  شماره 10 پیراهن پرسپولیس به فرشاد احمدزاده رسید تا او مانند گذشته این شماره را بر تن کند. در دوره قبلی که احمدزاده در پرسپولیس بود، او این شماره را بر تن می‌کرد اما پس از پایان لیگ هفدهم به لهستان رفت و پس از یک سال حضور در تیم اروپایی، بار دیگر لباس پرسپولیس را برتن کرد.

 

احمدزاده عنوان کرده است هدفش کسب قهرمانی دوباره با قرمز‌ها است و در دومین بازی که در جام شهدا به میدان رفت، موفق شد رو در روی نیروی زمینی گلزنی کند.

به هرحال فهرست شماره پیراهن‌های پرسپولیس تا پیش از شروع لیگ نوزدهم اعلام می‌شود، اما پوشیدن شماره10 توسط احمدزاده قطعی است و باید دید در تیم سرخ پوش پایتخت او بیشتر بازی خواهد یا بشار رسن عراقی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied