شمانیوز
شما نیوز

ادعای جالب خطیر بعد از استعفا از استقلال

یکی از اتفاقات مهم روزهای اخیر استقلال، پذیرش استعفای معاون این باشگاه از سوی مدیرعامل بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

ادعای جالب خطیر بعد از استعفا از استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، علی خطیر معاون باشگاه استقلال که به تازگی استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرده و البته با استعفایش نیز موافقت شد، در مورد شرایط این روز‌های خود، با هواداران باشگاه آبی پوش پایتخت به درددل پرداخت. 


خطیر در صفحه شخصی خود نوشت: «لحظات سخت در زندگی، لحظاتی هستند که عمیقا احساس عجیب، گس و باورنکردنی به آدم دست می‌دهد و همیشه در یاد‌ها می‌ماند؛ زمانی که تصمیم گرفتم که دیگر در استقلال نباشم دقیقا از جنس همین لحظات سخت بود برای منی که دیوانه وار عاشق استقلال هستم، باشگاهی که از کودکی به آن عشق ورزیده ام، با بردهایش خندیدم و با شکستش اشک ریختم و در همه سال‌هایی که در فوتبال خارج و داخل کار و تحصیل و مدیریت کرده ام، تنها به این امید و ارزو بود که شاید فرصتی پیش بیاید که بتوانم در استقلال کار کنم و از حقوق تیم و باشگاهی که دوستش دارم دفاع کنم.» 


او در بخش دیگری نوشت: «خدای بزرگ را شاکرم که فرصت خدمت به استقلال را به من عطا کرد. من در همه روز‌هایی که در استقلال بودم با عشق و با تمام وجودم برای این باشگاه کار کردم و آرزویم اعتلای نام باشگاه در همه حوزه‌ها بوده است و از این بابت هیچ عذاب وجدانی ندارم. بعضی وقت‌ها به ستوه آمدم و تنهایی را با همه وجود حس کردم و مورد آماج بدترین تهمت‌ها و ناسزا به خودم و خانواده ام قرار گرفتم، اما به خاطر نام بزرگ استقلال خم به ابرو نیاوردم و با تمام وجودم برای استقلال کار کردم و بدخواهان استقلال را به چالش کشیدم حتی به قیمت دشمن شدن و عداوت بسیاری از دوستان و گروه‌ها با من.» 


خطیر متذکر شد: «هر کاری هم که در این مدت انجام دادم وظیفه ام بوده که به عنوان معاون ورزشی باشگاه انجام دهم و اگر فراتر از آن هم عمل کرده ام به آن افتخار می‌کنم و منتی به استقلال و هواداران عزیزش که خودم بخشی از آنهام ندارم. زمانی که حس کردم می‌توانم برای باشگاه استقلال منشا خیر و تلاش و پیش برنده باشم، در این تیم ماندم و وقتی دیدم که دیگر ماندنم به صلاح نیست، تصمیم به استعفا گرفتم. حرف و سخن بسیار است هرچند که خیلی از حرف‌ها و اتفاقات ناگفتنی است، اما ترجیح می‌دهم گفتنی‌ها را در کنفرانس مطبوعاتی بر زبان بیاورم و با شما بطور شفاف از اتفاقات و مشکلات استقلال صحبت کنم.» 


او در نهایت نوشت: «امیدوارم پس از کناره گیری من مشکلات استقلال حل شود و این باشگاه بزرگ دوباره رنگ و طعم قهرمانی و افتخار را ببیند و بچشد. هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال، آوردن استراماچونی به ایران در این شرایط سیاسی و اقتصادی کار راحتی نبود، حضور او را در فوتبال ایران و باشگاه استقلال قدر بدانیم و از این مربی کاربلد و دوست داشتنی حمایت کنیم. استراماچونی و تک تک بازیکنان استقلال، به حمایت حداکثری شما برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی احتیاج دارند و شک ندارم یکی از بهترین استقلال تاریخ را امسال شاهد خواهیم بود. عاشقتان هستم.»  

 

معاون مستعفی استقلال: هیچ عذاب وجدانی ندارم!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied