شمانیوز
شما نیوز

عشق بی اندازه فتح الله زاده به استقلال

فتح ا...زاده دوست دارد مدیرعامل استقلال شود و این نکته را خیلی علنی و راحت می گوید. پیام او را مسولان مربوطه پس از صدها مصاحبه لابد شنیده اند اما هنوز برایش حکمی صادر نشده است!

عشق بی اندازه فتح الله زاده به استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ​؛ علی فتح ا...زاده مدیرعامل اسبق استقلال در سلسله مصاحبه های خود پیرامون این باشگاه، هرگز علاقه اش را به بازگشت دوباره پنهان نمی کند. 

او دوست دارد مدیرعامل استقلال شود و این نکته را خیلی علنی و راحت می گوید. پیام او را مسولان مربوطه پس از صدها مصاحبه (که این روزها به تکرار مکررات تبدیل شده) لابد شنیده اند اما هنوز برایش حکمی صادر نشده است! 

می دانید چرا؟ خیلی ساده است؛ چون استقلال در حال حاضر مدیرعامل دارد؛ اما با این همه فتح ا...زاده می گوید این آقایان زمانی سراغ من می آیند که بدهی استقلال ۲۰۰ میلیارد شده باشد.
شگفتا! فتح ا...زاده چرا تصور می کند وزارت ورزشی ها در ادوار مختلف برای کار کردن با او عطش دارند؟ این شوق بی پایان برای بازگشت به استقلال پس از این همه سال حضور مداوم از کجا نشات می گیرد؟
فتح ا...زاده مدیرعامل ناشناخته ای در این فوتبال نیست. او در استقلال به قدر کافی مدیریت کرد و سال ها یکه تازی در ساختمان شیشه ای لارستان به شهادت همین مصاحبه ها، خسته اش نکرد!

گمان می کنیم بابت این مدیریت مشعشع در استقلال، خیلی ها از فتح ا...زاده تقدیر و تشکر کرده اند و پاداش تمام رنج هایی که او کشید، رکورد مدیرعاملی در باشگاه استقلال بود؛ حالا دیگر چه کاری برای انجام دادن باقی مانده است؟
تصورات علی فتح ا...زاده برای بازگشت دوباره به استقلال، به توهماتی پست مدرن تبدیل شده؛ تا جایی که او حتی تاریخ احتمالی بازگشتش را به باشگاه حدس می زند.

راز این همه علاقه را نمی دانیم اما وقتی می بینیم امیر عابدینی فوتبال را رها کرد و به گوشه ای رفت، متعجبیم با وجود دردسرهای غیر قابل کتمان مدیریتی، بی پولی، خصوصی نشدن باشگاه هایی مثل استقلال و هزاران مشکل لاینحل دیگر، چرا مدیرانی مانند فتح ا...زاده برای بازگشت به استقلال این همه اصرار دارند؟ آیا آنها فقط عاشق دردسر هستند و مشتاقانه می خواهند رنج بکشند؟  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • هادی کاظم نژاد

    عشق خستگی ندارد