شمانیوز
شما نیوز

استقلال 70 میلیارد درامد زایی داشته است !

مدیرعامل سابق استقلال با خنده و شوخی انتقاد تند و تیزی از مدیرعامل فعلی باشگاه می‌کند.

استقلال 70 میلیارد درامد زایی داشته است !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، وینفرد شفر از استقلال شکایت کرده و طرفداران نگران هستند. مسئولان باشگاه استقلال می‌گویند هیچکس نگران نباشد. دیروز مدیر روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد خبر ندارد طلب شفر چقدر است، ولی به زودی با این مربی توافق می‌شود. علی فتح‌الله زاده مدیرعامل سابق آبی‌ها، اما واکنش جالبی به این اظهارات مسئولان استقلال نشان می‌دهد. او وقتی با این سوال روبرو می‌شود که آیا واقعا حرف‌های فتحی درست است و کسی نباید نگران باشد، با خنده جواب می‌دهد: «اتفاقا اگر آقای فتحی یک بار حرف درست در استقلال زده باشد، دقیقا همین حرف است. هواداران اصلا نگران نباشند. تا شکایت وینفرد شفر به نتیجه قطعی برسد و باشگاه محکوم شود، اصلا آقای فتحی مدیرعامل استقلال نیست! انشالله مدیرعامل بعدی میراث این پرونده است و باید بدهی شفر را بدهد. بنده خدا فتحی این را راست گفته و الان هیچکس نگران نباشد. انشالله مدیرعامل بعدی استقلال و هواداران آن موقع نگران باشند. (خنده)»
 
وقتی با شوخی به فتح‌الله زاده می‌گوئیم مدیر بعدی احتمالا خودتان هستید و این میراث به شما می‌رسد، با خنده جواب می‌دهد: «نه بابا الان فتح‌الله‌زاده به درد استقلال نمی‌خورد. اگر بدهی بالاتر برود من را می‌آورند. راست کار من بالای ۲۰۰ میلیارد تومان است نه این پول خردها! کمتر از این باشد که سراغ من نمی‌آیند حاجی.» 
مدیرعامل سابق استقلال درباره درآمد‌های استقلال و همینطور پولی که دارد می‌گوید: «ماشالله خدا بدهد برکت. کلی پول درآورده‌اند. آماری که من دارم درآمد استقلال در فصل جدید بالای ۷۰ میلیارد تومان است. این پول یعنی یک تیم هلو، بیا برو تو گلو!»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied