شمانیوز
شما نیوز

مهاجم خارجی پرسپولیس دو روز دیگر در تهران

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز گفت: از اردوی ترکیه خیلی راضی نبودم چون انتظار داشتم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم.

مهاجم خارجی پرسپولیس دو روز دیگر در تهران
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی : گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: من نمی‌دانستم خبرنگاران امروز در تمرین حضور پیدا می‌کنند. من همیشه به نظم اعتقاد زیادی دارم. اگر مصاحبه‌ای هم با اصحاب رسانه قرار است انجام دهم، اول تمرین یا آخر تمرین صحبت می‌کنم تا به شکل تمرینی تیم لطمه‌ای وارد نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تمرینات و اردوی این تیم در ترکیه گفت: خیلی راضی نبودم و انتظار داشتم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم، اما اینجا همه چیز در تمرینات روی روال پیش می‌رود.
وی درباره جذب مهاجم خارجی تصریح کرد: امیدوارم در ۴۸ ساعت آینده مهاجم خارجی ما اینجا باشد.
 

کالدرون درباره جدایی بازیکنان مازاد از این تیم هم بیان کرد: در هر صورت بازیکنانی که اضافه شدند موجب قوی‌تر شدن تیم می‌شوند. این بازیکنان در تیم ملی بازی می‌کنند و تیم را قوی خواهند کرد. من دوست داشتم در خدمت تمام بازیکنان باشم، ولی قوانین محدود‌کننده لیگ است که ما را محدود می‌کند و و من قبول کردم در چارچوب قوانین کار کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از خرید‌های باشگاه راضی است و اینکه هر روزی در رسانه‌ها نام یک مهاجم خارجی مطرح می‌شود، تصریح کرد: من آخرین صحبتی که کردم درباره بازیکنان آفریقایی و برزیلی بود و اسامی دیگری که مطرح می‌شود، از طرف من نبوده است. منتظریم که بازیکن آفریقایی طی ۴۸ ساعت آینده به ایران بیاید. من از باشگاه خواستم که مهاجمی بلندقد باشد و حتی باشگاه را تحت فشار نگذاشتم که بازیکنی قطعی بخرند. باشگاه می‌تواند یک بازیکن قرضی هم بخرد و ما می‌توانیم یک سال او را در اختیار داشته باشیم و کیفیت این بازیکن را ببینیم.
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که تأخیر در شروع مسابقات لیگ به نفع پرسپولیس است، گفت: بله، این موضوع به نفع ماست و ما برای آماده سازی تیم وقت بیشتری داریم.

کالدرون درباره شرایط مالی باشگاه و اینکه او و بازیکنان هنوز درصدی از قراردادشان را نگرفتند، گفت: از دریافتی قرارداد بازیکنان اطلاعی ندارم و خودم هم مدت کوتاهی است که درباشگاه هستم و اطلاعی ندارم.
وی در پاسخ به این پرسش که پیشکسوتان این باشگاه معتقدند پرسپولیس مهره‌های هجومی خوبی دارد و نیازی به جذب مهاجم خارجی نیست، گفت: علاوه بر علیپور جوانان خوبی داریم، ولی خُب بازیکن جوان هم باید وقت داشته باشد که بتواند خودش را نشان بدهد. شما فکر می‌کنید باشگاه بارسلونا و رئال هم با جوانان‌شان قهرمان می‌شوند؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که «در کنفرانس خبری گفته‌اید که از وحید امیری در پست مهاجم استفاده می‌کنید»، گفت: نه، من هیچ وقت نگفتم این بازیکن مهاجم است!

کالدرون درباره اینکه پیش از این از سوی او نقل قول شده بود که سروش رفیعی خیلی زیاد دریبل می‌کند و به نوعی دلیل جدایی وی از پرسپولیس همین مسئله بوده است، گفت: نه این‌طور نیست. با حضور امیری و کاراکتر‌های مشترک این بازیکن با سروش، من باید انتخاب می‌کردم و برای انتخاب کردن هم باید آمار سال گذشته را نگاه و در چارچوب وظایفم عمل می‌کردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied