شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی فوق العاده است !

وینگر تکنیکی و سرعتی استقلال گفت: مطمئن هستم دیاباته در این فصل گل‌های زیادی برای استقلال به ثمر می‌رساند.

استراماچونی فوق العاده است !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، مهدی قائدی، وینگر تکنیکی و سرعتی استقلال این روز‌ها حضور پررنگی در تمرینات تیمش دارد و امیدوار است این فصل بیشتر از قبل در ترکیب استقلال قرار بگیرد. قائدی معتقد است تیمش برای قهرمانی در فصل پیش رو چیزی کم ندارد. گفت‌وگوی ما با مهدی را بخوانید.
 
*مهدی شرایط خودت و استقلال چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. تمرینات بسیار خوبی زیر نظر کادر فنی جدید انجام می‌دهیم و بچه‌ها هم به لحاظ روحی و هم جسمی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برند. خودم هم وضعیتم خوب است. بدنسازی خوبی انجام دادم و انگیزه زیادی برای شروع لیگ برتر دارم. 

*کار کردن با استراماچونی چطور است؟
به نظرم مربی فوق‌العاده‌ای است. تمریناتش به‌روز و حرفه‌ای است و کار کردن با او لذتبخش است. امیدوارم بتواند با استقلال نتایج خوبی بگیرد و هواداران را خوشحال کند. 

*استقلال در فصل نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته. این تغییرات را چطور می‌بینی؟
بله، به هر حال باشگاه و کادر فنی تصمیم گرفتند در تیم تغییرات داشته باشیم. تیم پوست‌اندازی کرده و جوان‌تر شده است. من برای همه آن‌هایی که دیگر با ما نیستند، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در تیم جدیدشان موفق باشند. بازیکنان جدید زیادی به تیم ما اضافه شدند و نیاز به زمان دارند تا با شرایط استقلال و کادر فنی آشنا و با بازیکنان هماهنگ شوند. 

*شنیدیم دیاباته در تمرینات و بازی‌های دوستانه گل‌های زیادی به ثمر رسانده. به نظر تو می‌تواند به استقلال کمک کند؟
بله، صددرصد. مهاجم بسیار باکیفیتی است و شم گلزنی بالایی دارد. مطمئن هستم دیاباته در این فصل گل‌های زیادی برای استقلال به ثمر می‌رساند.

*در سال‌های اخیر استقلال اول فصل را بسیار بد شروع می‌کرد و امتیازات زیادی را از دست می‌داد. چقدر امیدواری امسال فصل متفاوتی برای تو و استقلال باشد؟
دقیقاً درست است. در سال‌های قبل و در ابتدای فصل ما امتیازات زیادی را از دست می‌دادیم و همین موضوع باعث می‌شد قهرمانی برای‌مان سخت شود و از سایر تیم‌ها عقب بمانیم، ولی قطعاً این فصل می‌خواهیم متفاوت ظاهر شویم و اشتباهات سال‌های قبل را تکرار نکنیم. باید از همان هفته‌های اول امتیازات را جمع کنیم تا آخر فصل به مشکل نخوریم.

*به نظرت امسال استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟
بله، تیم ما از هر لحاظ شرایط خوبی دارد و قطعاً یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود. به نظرم استقلال چیزی برای قهرمانی کم ندارد و می‌توانیم در پایان فصل جام را به هواداران هدیه دهیم.

*حرف آخر؟
از همه هواداران‌مان تشکر می‌کنم که همیشه از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم در این فصل به استقلال بیشتر کمک کنم و هدفم این است که با تیم محبوبم قهرمان لیگ برتر شوم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied