شمانیوز
شما نیوز

آغاز مذاکرات ناپولی و اینتر برای انتقال ایکاردی

مدیران ناپولی قصد دارند امروز و با مشخص شدن برنامه بازی های سری آ از فرصت استفاده کرده و برای انتقال مائورو ایکاردی با مدیران اینتر مذاکره کنند.

آغاز مذاکرات ناپولی و اینتر برای انتقال ایکاردی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فوتبالی: روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپرت خبر داده که آئورلیو دی لارنتیس، مدیرعامل ناپولی، و آندره‌آ کیاولی با مدیر اجرایی اینتر، بپه ماروتا، دیدار خواهند کرد و درباره احتمال انتقال ایکاردی با یکدیگر مذاکره خواهند کرد. در هفته های اخیر ایکاردی با مدیران اینتر به مشکل خورده و آنتونیو کونته، سرمربی جدید این تیم، نیز اعلام کرده این بازیکن آرژانتینی در برنامه های او برای فصل آینده جایی ندارد.

هفته گذشته نیز مدیر ورزشی اینتر نیز درگیری هایی با واندا نارا، همسر و مدیر برنامه این بازیکن، داشته است. به نظر می رسد که ناپولی از جذب نیکولاس پپه و خامس رودریگز ناامید شده و تلاش خود را برای جذب ایکاردی وارد فاز جدی تری شده است. این اولین بار نیست که آنها برای جذب این بازیکن 26 ساله تلاش می کنند، آنها پیش از این نیز برای جانشینی گونزالو ایگواین تلاش کرده بودند. یوونتوس نیز پیش از این برای انتقال این بازیکن به تیم خود تلاش کرده بود اما اینتری ها ترجیح می دهند که این بازیکن را به جای رقیب مستقیم خود در کورس قهرمانی به ناپولی بفروشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied