شمانیوز
شما نیوز

پیام اینستاگرامی ستاره پرسپولیس برای هواداران! + عکس

امید عالیشاه بعد از اینکه قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد پیامی را برای هواداران این تیم در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

پیام اینستاگرامی ستاره پرسپولیس برای هواداران! + عکس
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز:  امید عالیشاه بازیکن ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس بعد از اینکه قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد مطلب جالبی را برای هواداران این تیم پر طرفدار پیامی را در صفحه شخصی خود همراه با چند تصویر به نمایش گذاشت.

 

امید عالیشاه در صفحه شخصی خود برای هواداران پرسپولیس نوشت: «سلام به همه هواداران عزیز و بامحبت. مایه افتخار است که دو سال دیگر در خدمت شما عزیزان و خانواده بزرگ پرسپولیس هستم و در تیم محبوبم خواهم بود.

هر چه دارم از پرسپولیس دارم و به عضویت در محبوب‌ترین تیم آسیا می‌بالم و خدا را از این بابت شکر می‌کنم که همواره حمایت شما خوبان شامل حالم بوده.

امیدوارم این فصل هم با توکل به خدا، درایت کادرفنی، تلاش و سخت کوشی تک تک اعضای تیم و باشگاه و حمایت همه جانبه پیشکسوتان محترم و شما هواداران با معرفت و عاشق روز‌های طلایی دیگری را رقم بزنیم.

حمایت، حمایت و فقط حمایت تا سربلندی دوباره پرسپولیس است. یا علی. ❤️

 

 

گفتنی است،  امید عالیشاه امروز یکشنبه با حضور در باشگاه، پس از جلسه‌ای با ایرج عرب مدیر عامل باشگاه، قراردادش را تمدید کرد.

 

لازم به ذکر است، امید عالیشاه در آخرین مصاحبه خود گفته است: اگر هواداران مثل سه فصل گذشته از تیم و آقای کالدرون حمایت کنند می‌توانیم چهارمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم، در فوتبال یاد گرفتم برای رسیدن به جایگاه ثابت بجنگم. در پرسپولیس هم همینطور است و همه ما رقابت می‌کنیم و در نهایت ۱۱ بازیکن به زمین می‌روند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied