شمانیوز
شما نیوز

فسخ قرارداد رفیعی برای پرسپولیس بیش از نیم میلیارد اب خورد

ظهر دیروز سروش رفیعی به همراه وکیل خود راهی باشگاه پرسپولیس شد و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. از این به بعد، رفیعی بازیکن آزاد به شمار می‌رود و می‌تواند بدون هیچ مانع قانونی، به تیم‌های دیگر برود.

فسخ قرارداد رفیعی برای پرسپولیس بیش از نیم میلیارد اب خورد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، ماجرای مذاکرات سروش با باشگاه، پیچیدگی‌های عجیبی داشت. او چند مرتبه به دفتر باشگاه رفت تا اینکه بالاخره توانست فسخ قرارداد بگیرد. در مرتبه نخست، هر دو طرف از اتفاقاتی که رخ داده، عصبانی و شاکی بودند و به راحتی با هم کنار نیامدند. بار دوم، عرب به خاطر جلسه‌ای که در وزارت ورزش داشت، مجبور شد قبل از دیدار با رفیعی، از دفتر باشگاه خارج شود. موضوعی که سروش را به انجام مصاحبه‌ای تند و پر از طعنه و کنایه مجبور کرد. سروش بعد از این اتفاق، در مصاحبه خود گفت: «متأسفانه نتوانستم از آقای عرب خداحافظی کنم. آن‌قدر ایشان را دوست دارم که ناراحتم، چون خداحافظی نکردند. ما در اتاق بودیم و ایشان از در دیگری به خارج از باشگاه رفت. واقعاً خیلی ناراحت شدم. آقای عرب؛ خداحافظ عزیزم! این بار که ندیدیمت، اما قرار است دوباره بیایم و ببینمت عزیزم!» 

قرار ملاقات‌ها تا یک‌شنبه شب ادامه یافت، اما توافقی حاصل نشد. نه باشگاه پرسپولیس کوتاه می‌آمد و نه سروش رفیعی. حتی شنیدیم طرفین، یکدیگر را به شفاف‌سازی و افشای یک‌سری پشت پرده‌ها در مورد این ملاقات‌ها، تهدید کردند و نزدیک بود یک ماجرای عجیب و پیچیده رقم بخورد، اما ظهر دیروز، در حالی که محسن خلیلی و یکی دیگر از اعضای هیئت‌مدیره در جلسه حضور داشتند، همه چیز ختم به خیر شد. سروش که همچنان عصبانی است، بار دیگر این موضوع را مطرح کرد که چطور ممکن است وقتی باشگاه به صورت قانونی فقط می‌تواند ۱۸ بازیکن جذب کند، ایرج عرب بدون هیچ اطلاعی از قانون، ۲۰ بازیکن را در لیست قرار می‌دهد که در نهایت، این اتفاقات رقم بخورد؟ 

یکی از حاضران در جلسه موضوع جالبی را برای‌مان تعریف کرد: «وقتی کار به اینجا کشید، محسن خلیلی خاطره‌ای برای سروش تعریف کرد و گفت در فصل هفتم برای پرسپولیس در همه جام‌ها ۲۱ گل زد ولی فصل بعد از آن، به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو، خیلی راحت نامش را در لیست مازاد تیم قرار دادند. آن زمان نه می‌توانست در پرسپولیس بماند و نه باشگاه دیگری او را جذب می‌کرد، اما دوام آورد و با امید به آینده، به کارش ادامه داد تا جایی که دوباره به تیم ملی برگشت. او از سروش خواست به این موضوع، امیدوارانه نگاه کند و با خوشبینی از پرسپولیس جدا شود تا فوتبالش را با روحیه‌ای بهتر و انرژی بیشتر در باشگاه دیگری دنبال کند.» 

موضوع مهم‎تر، مباحث مالی بود که در مواجهه با آن، سروش اصلاً کوتاه نمی‌آمد. شنیدیم قرارداد این بازیکن ۳ میلیارد تومان برای فصل نوزدهم بود که جهت فسخ آن، رفیعی خواهان دریافت ۵۰ درصد از مبلغ بود، ولی مدیران باشگاه، این بازیکن را تهدید کردند که پولی در بساط نیست و اگر با پرسپولیس راه نیاید، نامش در لیست مازاد می‌ماند و باید در شروع فصل، بیرون بنشیند. طرفین بعد از این اتفاق، وارد فاز دوم مذاکره شدند و این بار به سمت توافق جدیدی رفتند. عرب پیشنهاد پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد در ۳ قسط را مطرح کرد که بازیکن شماره ۷ پرسپولیس در ابتدا آن را پذیرفت، ولی ساعاتی بعد در تماس با مسئولان باشگاه گفت: «پول را یکجا و به صورت نقد می‌خواهم.» جمله‌ای که بار دیگر، مذاکرات را به بن‌بست کشاند. 

سروش در جلسه روز گذشته نیز کوتاه نیامد و برای دریافت ۲۰ درصد از قرارداد به صورت نقد، پافشاری کرد تا اینکه طبق شنیده‌های ما، مدیران باشگاه پذیرفتند پول را در دو قسط با فاصله‌های زمانی کوتاه به او بپردازند و این آخرین توافق طرفین بود که منجر به فسخ قرارداد به صورت قطعی شد. 

بعد از این حرف‌ها، جلسه حالت دوستانه‌تری به خود گرفت و سروش نیز «نرم» شد. او با روبوسی، باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و مدیران باشگاه نیز برایش آرزوی موفقیت کردند تا قطع همکاری صورت بگیرد. البته سروش کاراکتر متفاوتی دارد و شاید به زودی مصاحبه‌هایش علیه عرب را ادامه بدهد، اما جزئیات جلسه، همانی بود که خواندید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied