شمانیوز
شما نیوز

اظهار نظر جلب رونالدو در مورد تیم بعدی نیمار !

کریس رونالدو، ستاره یوونتوس، معتقد است که نیمار، ستاره برزیلی، که مورد توجه بارسلونا قرار دارد، در پاری سن ژرمن می‌ماند.

اظهار نظر جلب رونالدو در مورد تیم بعدی نیمار !

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، گفته می شود نیمار دو سال بعد از جدایی از بارسا، مایل است بار دیگر به نوکمپ برگردد و حتی پیش از کوپا آمه‌ریکا به توماس توخل اعلام کرده که مایل است پی اس جی را ترک کند.

گزارش های حاکی از آن است که بارسایی ها آماده اند تا علاوه بر پرداخت 100 میلیون یورویی، دو بازیکن شان را نیز به پاری سن ژرمن بدهند تا بتوانند این ستاره 27 ساله برزیلی را بار دیگر به خدمت بگیرند.

این در حالی است که از یوونتوس نیز به عنوان یکی از مشتریان نیمار نام برده می شود اما رونالدو معتقد است که این بازیکن در پی اس جی خواهد ماند.

او به مارکا گفت:" نمی دانم. او بازیکن فوق العاده ای است و من رابطه خیلی خوبی با او دارم. صحبت هایی زیادی در مورد او می شود، برای رفتن به رئال، بارسا یا یوونتوس.

این کار رسانه هاست زیرا روزنامه تان باید بفروشد اما فکر می کنم او در پاریس می ماند و اگر نه، به جایی خواهد رفت که خوشحال باشد و بتواند بازی اش را ارائه بدهد.

 

امیدوارم او دیگر مصدوم نشود زیرا او مصدومیت های زیادی داشت و این باعث نگرانی او شده است. من نگرانم زیرا دوست دارم بازی های او را ببینم. فارغ از اینکه او کجا بازی می کند، مهم است که مراقب خودش باشد و مصدوم نشود. این چیزی است که من برای او می خواهم."

رونالدو در دومین فصل حضور در یوونتوس، زیر نظر مائوریسیو ساری بازی خواهد کرد و این مربی اعلام کرده به ستاره پرتغالی اش اجازه می دهد که به هر جای زمین که می خواهد برود و در کارهای هجومی شرکت کند اما رونالدو تاکید کرد که وظایف دفاعی اش را نیز فراموش نخواهد کرد.

" من همان طور بازی خواهم که در رئال بازی کردم، یا در تیم ملی پرتغال یا اولین فصل حضورم در یوونتوس. من دفاع خواهم کرد و فضاها را می بندم.

من مهاجمی با حرکات آزاد خواهم بود اما باید در کارهای دفاعی هم شرکت کنم زیرا تنها در صورتی که همه در کار تیمی شرکت کنند، تیم می تواند به دستاوردهای مهمی برسد."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied