شمانیوز
شما نیوز

انتقال نیمار به بارسلونا امکان پذیر نیست

بارسلونا به خوبی می داند شانس چندانی برای خرید نیمار، ستاره برزیلی و سابق خود ندارد.

انتقال نیمار به بارسلونا امکان پذیر نیست

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، اگرچه در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال حضور دوباره ستاره برزیلی در نوکمپ مطرح شده، اما خود باشگاه بارسلونا نیز می داند بازگشت نیمار نیمار به نیوکمپ چقدر دشوار است. اگرچه پاری سن ژرمن حکم خروج برزیلی را هنوز امضا نکرده است، اما آنها انتظار دارند هزینه ای مشابه با آنچه برای ستاره برزیلی  در تابستان سال 2017 پرداخت کردند به آنها بازگردانده شود.

 

طیق ادعای مارکا، در حال حاضر هیچ تصمیمی در مورد آینده نیمار نگرفته شده است. اما آنچه در باشگاه فرانسوی مشخص بوده این است که آنها ترجیح می دهند نیمار به بارسلونا نرود. آنها تمایل چندانی برای مذاکره با بارسا ندارند و هر تیم دیگری در این مقطع برای آنها اولویت دارد و به نظر نمی رسد که پاری سن ژرمن بخواهد نظر خود را تغییر دهند.

 

پاری سن ژرمن فعلا برچسب قیمت 300 میلیون یورویی روی نیمار گذاشته و ممکن است این رقم به به 200 میلیون یورو نیز کاهش یابد. اما در حال حاضر بارسلونا نتوانسته به این رقم نزدیک شود و تیم فرانسوی نیز علاقه ای به ورود بازیکنان بارسا در این معامله و معاوضه بازیکن ندارد.

 

ناصر الخلیفی در مورد قبلی نیز نشان داده علاقه ای به کوتاه آمدن از مواضع خود ندارد. خود باشگاه بارسلونا نیز اذعان داند که هر گونه توافق احتمالی برای جذب نیمار بسیار پیچیده است و آنها برای امضای قرارداد دوباره با ستاره 27 ساله برزیلی بدبین هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied