شمانیوز
شما نیوز

مدیران پرسپولیس در فکر جریمه کردن شجاع خلیل زاده

مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند شجاع در حال حاضر یکی از بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تر تیم است و به همین دلیل جریمه کردن او به پرسپولیس لطمه می‌زند.

مدیران پرسپولیس در فکر جریمه کردن شجاع خلیل زاده
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد بندی در قرارداد همه بازیکنان این تیم گنجانده شده که در صورت مصاحبه علیه مدیرعامل یا مسئولان باشگاه مشمول جریمه ۵ درصدی خواهند شد. بر همین اساس بعد از مصاحبه انتقادی شجاع خیل‌زاده، یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس ضمن پیش کشیدن این موضوع خواستار برخورد با مدافع باتعصب تیم و جریمه او شد.
 
فرد مذکور به دیگر مدیران پرسپولیس گفته: «خیلی‌ها می‌گویند اگر با شجاع برخورد نکنیم بقیه هم یاد می‌گیرند و بهتر است با جریمه شجاع از بقیه زهر چشم بگیریم!»، اما سایر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مخالفت کرده‌اند.
 

سیاست باشگاه پرسپولیس در قبال خلیل‌زاده هم جالب است. مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند شجاع در حال حاضر یکی از بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تر تیم است که جریمه کردن او به پرسپولیس لطمه می‌زند، بنابراین باید احترام شجاع خلیل‌زاده را حفظ کرده و بی‌سر و صدا به او تذکر داده و یادآوری کنیم به عنوان یکی از بزرگان تیم باید جلوی مصاحبه و حاشیه‌سازی جوان‌تر‌ها را بگیرد و به آرامش بیشتر تیم کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied