شمانیوز
شما نیوز

مالکان قبلی بازگشتند!

فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان بار دیگر به عنوان مالک باشگاه نساجی انتخاب شدند و اژدری از کادر مدیریت کنار رفت.

مالکان قبلی بازگشتند!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: طبق اعلام منبع موثق در باشگاه نساجی مالکیت این باشگاه از محمد اژدری پس گرفته و بار دیگر در اختیار فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان قرار گرفت تا وضعیت این تیم پرطرفدار پیچیده تر از قبل پیگیری شود.

در پایان لیگ هجدهم دو مالک قبلی باشگاه به علت وضعیت سخت اقتصادی و هم چنین عدم حمایت مسئولان استانی از تیم، قصدی جز واگذاری باشگاه نداشتند. به همین دلیل با حضور مسئولانی از استانداری مازندران مالکیت باشگاه به محمد اژدری واگذار شد. فردی که نتوانست به راحتی از پس مشکلات این تیم برآید و مشکلات مالی بار دیگر به صدر معضلات قدیمی ترین باشگاه مازنی بازگشت.

حالا خبر می‌رسد که به علت پاس نشدن چک های اژدری در وجه فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان و هم چنین به علت عدم ساماندهی درست تیم توسط مالک جدید، قرارداد قبلی فسخ شده و بار دیگر نساجی تحت مالکیت دو مالک قبلی قرار گرفته است تا آن‌ها برای حضور در فصل جدید آماده شوند. به نظر می‌رسد صنیعی فر و حدادیان کارهای عادی تیم را جلو می‌برند و در عین حال به دنبال مالک جدید خواهند بود تا در صورت پیدا شدن متقاضی پروانه مالکیت باشگاه را در اختیار او قرار دهند.

در حال حاضر قرارداد هیچ کدام از افراد کادر فنی و هم‌چنین بازیکنان جدید نساجی ثبت نشده و آن‌ها حتی برای رفتن به ایفمارک برای تست پزشکی مشکلاتی دارند که احتمالا با بازگشت مالکان قبلی برطرف خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied