شمانیوز
شما نیوز

هدیه با ارزش ستاره آبی به استقلالی ها + عکس

آبی های پایتخت در ادامه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم قصد دارند ستاره ای دیگر از ملی پوشان عراقی را نیز جذب نمایند.

هدیه با ارزش ستاره آبی به استقلالی ها + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز:  آبی های پایتخت در ادامه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم قصد دارند صفا هادی ملی دیگر ملی پوش عراقی را نیز جذب نمایند. 

استراماچونی از مسئولان باشگاه استقلال خواسته است که در پست های دفاع و هافبک بازیکنان جدیدی را برای این تیم به خدمت بگیرند مسئولان باشگاه نیز در صدد هستند که خواسته سرمربی جدیدشان را تحقق بخشیده و بازیکنان مورد نظر استراماچونی را هر چه زودتر جذب نمایند. از همین رو آبی ها مذاکراتی را با صفا هادی بازیکن ارزشمند عراقی را آغاز کرده اند که در همین راستا این ستاره خوش تکنیک به استقلالی ها نیز چراغ سبز نشان داده و گفته می شود صفا به زودی به جمع شاگردان استراماچونی خواهد پیوست. 

در حال حاضر نیز طرفین بر سر مسائل مالی در حال مذاکره هستند که در صورت رفع اختلاف نظرها و توافق نهایی، احتمالا صفا هادی به عضویت استقلال درخواهد آمد.

 صفا هادی بازیکن خوش تکنیک عراقی نیز با نمایش تصویری در صفحه شخصی اینستاگرامش و با نشان دادن عدد 4 علاقه اش را برای حاضر شدن در جمع آبی پوشان پایتخت نشان داده است.

داستان از آنجا شروع شد که طارق همام که هنوز ماندن یا نماندنش در جمع آبی ها در هاله ای از ابهام قرار دارد، روز قبل از انتشار این تصویر یک پیام در صفحه شخصی اش گذاشت و در آن پایین آن یک قلب بزرگ آبی گذاشت و گویا صحبت های او با صفا در علاقه مند شدن این ستاره عراقی به حضور در استقلال بسیار زیاد است و می توان به نوعی این بازیکن را هدیه ارزشمند ستاره خارجی به استقلال دانست.

 

گفتنی است، صفا هادی مدافع عراقی مد نظر آبی پوشان مشکل خروج از کشورش دارد و باید دید مدیران استقلال برای جذب این بازیکن چه راه حلی را انتخاب خواهند کرد تا هر چه سریعتر خواسته سرمربی تیم را برآورده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied