شمانیوز
شما نیوز

طالبی: تیم ملی نیاز به بازی های دوستانه بزرگ دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گفت: تیم ملی به جای دیدار دوستانه با بنگلادش نیاز به بازی با تیم های بزرگ دنیا دارد تا نقاط ضعف خود را بهتر بشناسد.

طالبی: تیم ملی نیاز به بازی های دوستانه بزرگ دارد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا: «جلال طالبی» روز پنجشنبه اظهار داشت: اگر می خواهیم تیم ملی فوتبال ایران به مو فقیت های بزرگ برسد باید ابزار لازم برای مارک روبر ویلموتس فراهم شود. یکی از ابزارهای مربی برای آماده کردن تیم، اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه ای است. به طور حتم انجام مسابقات دوستانه باعث می شود مربی از نقاط ضعف و قدرت تیمش آگاه شود.

طالبی تصریح کرد: برخی تیم های آسیایی با تیم های بزرگی همچون برزیل و آرژانتین بازی های دوستانه برگزار می کند و این به پیشرفت فوتبال آنها کمک زیادی می کند اما ما به سراغ تیم های درجه سه آسیا رفته ایم و مطمئن باشید از این بازی های هیچ چیزی به دست نخواهیم آورد.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: مشکل برگزاری بازی دوستانه در زمان حضور کارلوس کی روش نیز وجود داشت. اگر به آمار بازی های ایران در زمان این مربی نگاهی کنید متوجه خواهید شد به جز مسابقات رسمی به اندازه تعداد انگشتان دست نیز دیدارهای خوب و با کیفیت نداشتیم.

وی ادامه داد: گروهبندی ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا و جام جهانی حکایت از این داریم به عنوان تیم اول صعود می کنیم اما باید اهداف بزرگ تری داشته باشیم و به این فکر کنیم که برای قهرمانی آسیا و صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برنامه ریزی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied