شمانیوز
شما نیوز

ستاره پرسپولیس تنهاست!

گل پیشین پرسپولیس گفت: برانکو برای تیم پرسپولیس خیلی زحمت کشید، اما همه باید با جدایی اش کنار بیایند.

ستاره پرسپولیس تنهاست!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: فرشاد پیوس معتقد است پرسپولیس درخط حمله مشکل دارد و ضروری است مدیران باشگاه هر چه زودتر یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن جذب کنند. باقی صحبت‌های آقای گل پیشین فوتبال ایران و گلزن بی‌بدیل پرسپولیس را بخوانید.

* چه خبر؟ کم‌پیدا هستید آقا فرشاد؟

بد نیستیم. خدا را شکر! شما چه خبر؟

* خبر اصلی پرسپولیس که جدایی برانکو و آمدن کالدرون است که...

اینکه خبر قدیمی است! به هر حال برانکو برای تیم پرسپولیس خیلی زحمت کشید، اما همه باید با جدایی اش کنار بیایند.

* نه، منظورمان مشکلات کالدرون برای جانشینی برانکو است؟

بله، به هر حال او جانشین کسی شده که سه مرتبه متوالی موفق شده پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند.

* چند بازیکن مثل سروش، شایان و مهدی شریفی را هم جواب کرد!

من در تمرینات پرسپولیس نبودم و نمی‌دانم چرا این تصمیمات گرفته شد، اما شنیدم خود کالدرون چنین تصمیمی گرفته است. هر مربی‌ای به هر حال یک روشی دارد. شاید اگر من بودم این بازیکنان را نگه می‌داشتم یا یک مربی دیگر مشابه تصمیم کالدرون را می‌گرفت. باید قبول کنیم سرمربی مسئول اول فنی است، چون خودش باید جوابگوی این تصمیمش باشد.

* به نظر شما بزرگ‌ترین مشکل گابریل کالدرون در پرسپولیس چیست؟

خودش هم اشاره کرده که مشکل کمبود مهاجم دارد. به نظر من خرید مهاجم از نان شب هم برای پرسپولیس واجب‌تر است! به نظرم علی علیپور در خط حمله پرسپولیس تنهاست.

* البته محمدامین اسدی هم هست که خیلی جوان است.

بله، اسدی بازیکن جوانی است که باید به مرور و آرام آرام به تیم اضافه شود. خود کالدرون هم گفته پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد.

* شکست پرسپولیس مقابل سایپا در جام شهدا را دیدید؟ نظرتان چیست؟

ببینید خاصیت بازی تدارکاتی و دوستانه همین است که سرمربی نقاط ضعف و قوت تیمش را بشناسد. شکست در بازی‌های دوستانه گاهی بیشتر از برد ارزش و اهمیت دارد. من فکر می‌کنم همین اتفاق برای پرسپولیس کالدرون افتاد.

* گابریل کالدرون یک دستیار ایرانی به نام کریم باقری دارد در حالی که استراماچونی ایتالیایی زیر بار کمک‌مربی ایرانی نرفته است. حضور کریم باقری چقدر می‌تواند به سود پرسپولیس باشد؟

کریم باقری فوتبالیست بزرگ این مملکت و کاپیتان پرسپولیس بوده است که بازیکنان از او حرف‌شنوی داشته و احترامش را نگه می‌دارند. در زمان برانکو هم بار‌ها او از نفوذش نزد بازیکنان به سود پرسپولیس استفاده کرد. ضمن آنکه شناخت او از فوتبالیست‌های ایرانی خیلی می‌تواند کمک‌حال گابریل کالدرون باشد. اینکه سرمربی ایتالیایی استقلال چرا از دستیار ایرانی استفاده نمی‌کند را باید از خودش پرسید ولی کنار هر مربی خارجی باید یک مربی ایرانی باشد که هم کمک کند و هم تجربه‌اندوزی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied