شمانیوز
شما نیوز

پیام احساسی همسر ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس بازیکن اسبق تیم ملی اسپانیا و همسرش سارا کاربونرو روزهای خوبی را تجربه نمی کنند چرا که هر دو دچار مشکلاتی در زمینه سلامتی شده اند.

پیام احساسی همسر ایکر کاسیاس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فوتبالی:  کاسیاس به علت عارضه قلبی مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد و سارا نیز دچار سرطان شده است و در حال مبارزه با بیماری است. با وجود بحران ها، این زوج با مثبت نگری و امید به جلو نگاه می کنند.

همسر کاسیاس در اینستاگرام تصویری از گل رز که پسرش مارتین به او هدیه داده، منتشر کرده است و نوشته است که حالا این زوج بیشتر از قبل به جزئیات زندگی خود اهمیت می دهند. پیام صادقانه سارا کاربونرو بدین شرح است: "این تابستان کمی متفاوت بود. هفته ها را در کلینیک های پزشکی،در حال آزمایش و بررسی اتفاقات غیرمنتظره سپری کردیم. لحظاتی را داشتیم که مملو از لحظات سخت بودند. اما همین اتفاق باعث شد تا عادی ترین و مرسوم ترین اتفاقات دنیا برایمان تبدیل به لحظاتی جاویی و بی همتا شود. حالا نزدیکانم را بیش از همیشه به خودم نزدیک می بینم و کارهایی که قبلا برایم عادی بود طوری بوده که انگار هرگز آنها را تجربه نکرده بودم. زندگی همین است و مدام تغییر می کند. یک هدیه عادی ممکن است که برایم تبدیل به یک هدیه بسیار ارزشمند شود. مثل یک گل رز خاردار که امروز صبح پسرم مارتین از پارک برایم چید و آورد. وقتی از او پرسیدم که آیا برای چیدن این گل دردش گرفته، به من پاسخ مثبت داد اما گفت که ارزشش را داشته تا دستش زخم شود و من را شگفت زده کند. بعد از آن خارهای گل را چیدیم و آن را در یک گلدان مملو از اب گذاشتیم. از او پرسیدم که آیا حالا گل را بیشتر دوست دارد؟ جواب داد :"نه مامان، چون شبیه یک گل رز عادی نیست."

سارا در ادامه پیامش در اینستاگران نوشته است:"حق با او بود چرا که خارها از زیبایی گل رز نمی کاهند همان طور که گل رز نمی تواند از دردناک بودن خارها کم کند. همیشه در زیبایی کمی درد وجود دارد و در درد ها کمی زیبایی. حالا با هم سعی می کنیم که از پس چالش های سخت بر بیاییم. به قول آندرس مونتس، زندگی همیشه می تواند زیبا باشد."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied