شمانیوز
شما نیوز

برای آقای گلی و رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم

عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت که یکی از مهم‌ترین اهدافش در این فصل، کسب عنوان آقای گلی و رسیدن به تیم ملی است.

برای آقای گلی و رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: عیسی آل‌کثیر درباره شرایط فعلی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و اکثر بازیکنان فصل گذشته حفظ شده‌اند که این خیلی مهم است. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده‌اند که امیدوام عملکرد خوبی داشته باشند و به تیم کمک کنند. دوست داریم نتایج خوبی بگیریم و سورپرایز لیگ برتر امسال باشیم، اما تنها بازیکنان و کادر فنی در این زمینه نقش ندارند. طبیعتاً حمایت باشگاه، مسائل مالی، امکانات و موارد دیگر مهم است که امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود.

وی درخصوص شرایط خودش و اینکه چه هدفی برای فصل آینده دارد، تصریح کرد: تمام تیم برای موفقیت صنعت نفت بجنگند و این از همه چیز مهم‌تر است. من هم تلاش می‌کنم در کنار دیگر بازیکنان، بهترین عملکرد را داشته باشم. هدف مهم من این است که برای آقای گل شدن بجنگم و البته به تیم ملی هم برسم، اما باید چند برابر گذشته تلاش کنم. نکته مهم این است که تمام تمرکزم روی فوتبال و تمرین کردن باشد و امیدوارم یک فصل خوب را پشت سر بگذارم.

مهاجم صنعت نفت در مورد کار کردن با دراگان اسکوچیچ به تسنیم گفت: مربیان خارجی زیادی به ایران آمده‌اند که تأثیرگذاری زیادی نداشته‌اند و از لحاظ فنی جالب نبودند، اما اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد و یک مربی کاربلد است. امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه، یک فصل خوب را با این مربی پشت سر بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied