شمانیوز
شما نیوز

قرارداد اسدی با باشگاه تراکتور ۴ میلیارد تومان است؟

رضا اسدی که به تازگی به تیم تراکتور پیوسته است، در مذاکرات قبلی خود مبالغ هنگفتی را درخواست کرده بود.

قرارداد اسدی با باشگاه تراکتور ۴ میلیارد تومان است؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: در تازه ترین اتفاق نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران، رضا اسدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سایپا راهی تیم تراکتور شد تا شاگرد مصطفی دنیزلی در این تیم شود.

اسدی پیش از تراکتور با باشگاه های دیگر از جمله استقلال و سپاهان هم مذاکراتی داشت. گفته می شد این بازیکن همچنین علاقه داشت تا لباس پرسپولیس را هم برای فصل آینده بر تن کند که بعد از جمعبندی نهایی در پرسپولیس، این باشگاه از جذب وی صرفنظر می کند.

جدی ترین مذاکرات اسدی پیش از امضای قرارداد با تراکتور با باشگاه سپاهان صورت گرفت. امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان روی جذب این بازیکن نظر مثبتی داشت اما مبلغ درخواستی اسدی او را از این تیم اصفهانی دور کرد.

گفته می شود اسدی از سپاهان مبلغ ۴ میلیارد تومان را برای یک سال درخواست کرده بود که با مخالفت صریح مسئولان سپاهانی مواجه شده بود. هرچند اسدی به تازگی از سوی مارک ویلموتس به اردوی داخلی تیم ملی دعوت شده بود اما سپاهانی تاکید کرده اند که حاضر نیستند این مبلغ را به بازیکنی بدهند که سابقه زیادی در تیم ملی ندارد.

به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از آخرین مذاکره اسدی با سپاهان، این بازیکن به یکباره با باشگاه تراکتور به توافق می رسد و سر از این تیم در می آورد. گفته می شود شرایط درخواستی اسدی از تراکتور مشابه با سپاهان بوده و مدیران تیم تبریزی حاضر شده اند با درخواست های مالی اسدی موافقت کنند. هرچند که باشگاه تراکتور هنوز چیزی در این خصوص به صورت رسمی اعلام نکرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied