شمانیوز
شما نیوز

چهار خارجی الاتحاد گران‌تر از شاگردان منصوریان

رسانه های سعودی با نزدیک شدن به زمان رویارویی یکی از نماینده های این کشور با حریف ایرانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان مقایسه جالبی انجام دادند.

چهار خارجی الاتحاد گران‌تر از شاگردان منصوریان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در منطقه غرب قاره کهن در حالی از دوشنبه شب آغاز می شود که در یکی از بازی های مهم این مرحله ذوب آهن به عنوان تنها نماینده باقی مانده ایران در این فصل باید به مصاف الاتحاد عربستان برود.

در شرایطی که بازی دو تیم باید همچنان در کشور ثالث برگزار شود رسانه های سعودی با پرداختن به آخرین شرایط دو تیم تا قبل از مصاف دوشنبه شب در ورزشگاه زعبیل دبی به نکته جالبی اشاره کردند که نشان از توان مالی متفاوت این دو رقیب دارد.

براساس مقایسه ای که رسانه های سعودی در قبال ارزش مالی بازیکنان دو تیم داشتند مشخص شد باشگاه الاتحاد برای خرید چهار بازیکن خارجی مبلغی در حدود 8.5 میلیون یورو هزینه کرده است که این رقم 200 هزار یورو بالاتر از کل ارزش بازیکنان ذوب آهن است. براساس این مقایسه ارزش کل تیم ذوب آهن در این فصل 8.3 میلیون یورو برآورد شد که 200 هزار یورو ارزان تر از چهار بازیکن خارجی الاتحاد است.

باشگاه عربستانی رومارینیو مهاجم برزیلی، لوئیز آنتونیو خیمنز هافبک دو ملیتی فلسطینی- شیلیایی ، مانوئل دا کاستا مدافع مراکشی و آلکساندر پریوویچ مهاجم صربستانی را به عنوان چهارسهمیه خارجی این فصل به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده تا مقابل ذوب آهن ایران به میدان بروند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied