شمانیوز
شما نیوز

مارادونا: حالا مسی را بیشتر از قبل دوست دارم

دیگو مارادونا به خاطر انتقادات تند مسی از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به وجد آمده و حالا این فوق ستاره را بیش از گذشته دوست دارد.

مارادونا: حالا مسی را بیشتر از قبل دوست دارم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: دیگو مارادونا و لیونل مسی دو اسطوره فوتبال آرژانتین همواره با یکدیگر مقایسه می شوند. برخی مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ می دانند و برخی دیگر این لقب را به فوق ستاره بارسا می دهند.

برگ برنده مارادونا قهرمانی جام جهانی 1986 است؛ در حالی که مسی با آرژانتین هرگز به هیچ موفقیتی دست پیدا نکرده و بزرگترین انتقادات از او به بازی های ملی بر می گردد؛ جایی که سایه ای از مسی بارسلونا بوده است. او اخیرا و در کوپا آمه ریکای برزیل هم نتوانست آلبی سلسته را به سمت قهرمانی هدایت کند و در نیمه نهایی با شکست از برزیل از رسیدن به فینال باز ماند.

مسی پس از آن شکست به انتقادات تند علیه کنفدراسییون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) پرداخت و ادعا کرد که شکست از برزیل از پیش تعیین شده بود. اظهاراتی که برای او سه ماه محرومیت به دنبال داشت.

دیگو مارادونا که پس از جام جهانی 2018 به انتقاد از مسی پرداخته بود و او را فاقد خصوصیات یک رهبر و لیدر در تیم عنوان کرده بود، در جدیدترین مصاحبه خود نسبت به او تغییر موضع داد و گفت:« اکنون یک مسی-مارادونا را می‌بینم. او را جنگجوتر می‌بینم. مسی هر چیزی را که احساس می‌کند، بیان می‌کند و در حالی در میدان پیروز می‌شود که نتیجه بازی از قبل تعیین نشده است. این مسی را بیشتر دوست دارم. مسی که در کنار خانواده‌اش است، با سگش بازی می‌کند و از او به خاطر نخواندن سرود ملی کشورش انتقاد می‌کنند.»

مارادونا در ادامه گفت:« 25 سال پیش با سپ بلاتر (رییس پیشین فیفا) و خولیو گروندونا (نایب رییس سابق فیفا و رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) جنگیدم چون می‌خواستم از فوتبال دفاع کنم. من از هم تیمی هایم دفاع کردم. حرف هایی که مسی زد، یک امتیاز برای آرژانتین خواهد بود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied