شمانیوز
شما نیوز

حمله یکی از خاواده های فاجعه گرجستان به گزارشگر فوتبال

در نزدیکی سالگرد درگذشت دو کودک فوتبالیست در گرجستان، مادر داغدار محمدحسین ورمزیار توضیحات تازه‌ای درباره این پرونده می‌دهد.

حمله یکی از خاواده های فاجعه گرجستان به گزارشگر فوتبال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، مرداد ماه سال گذشته فاجعه تلخی رخ داد. چند فوتبالیست جوان یزدی که همراه با بچه‌های مدرسه فوتبال خود و به سازماندهی مدیریت مدرسه به گرجستان رفته بودند، در یک منطقه ممنوعه به آب رفتند و در نهایت دو نفر از این بچه‌ها جان خود را از دست دادند. حالا در نزدیکی سالگرد درگذشت محمدحسین ورمزیار و امیرمحمد کاربخش، مادر داغدار مرحوم ورمزیار توضیحات تازه‌ای درباره این پرونده جنجالی می‌دهد. 

او در این باره توضیح می‌دهد: «چندی قبل نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری نوشتم. خوشبختانه آن‌ها خیلی زود پیگیری کردند و با من تماس گرفتند. پرونده خیلی زود پیگیری شد. اینجا منتظر نامه بازپرس گرجستان بودند. من خودم نامه را گرفتم بردم تهران. دادم ترجمه کردند و فرستادیم گرجستان. اخیراً هم جواب آنها آمد. نمی‌دانم در نامه چه نوشته‌اند ولی به دست بازپرس و قاضی رسیده است.» 
مادر مرحوم ورمزیار در این باره می‌گوید: «۸ خرداد دادگاه پرونده تشکیل شد. آقای محمدی مدیر مدرسه فوتبال با سه وکیل آمد. آقای قانع (گزارشگر) که امتیاز مدرسه برای اوست، نیامد. من واقعاً نمی‌توانم هضم کنم. ایشان ۲۰ درصد در پرونده مقصر شده است. من نامه زدم به صدا و سیمای یزد و گفتم اجازه ندهید ایشان گزارش کند که جلویش را گرفتند. ولی تعجب کردم که ایشان به شبکه‌های دیگر می‌رود و حتی دیدم در ماه مبارک رمضان در شبکه با گستاخی صحبت می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «رأی پرونده صادر شده و اعتراض کرده‌اند. آقای محمدی ۵۰ درصد، زینعلی (مترجم تیم) ۳۰ درصد و عباس قانع ۲۰ درصد مقصر پرونده هستند. آقای محمدی که ۵۰ درصد مقصر است الان حتی در فوتبال کار می‌کند.» 
مادر ورمزیار حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌‎کند: «پسر من سیزدهم مرداد سال گذشته از دنیا رفت. چند روز دیگر سالگرد اوست. البته ۲۱ مرداد پسرم را خاک کردیم. جا دارد از قاضی کریمی تشکر کنم. ایشان به معنای واقعی پیگیر پرونده بودند. باید از دادگاه تشکر کنم. مطمئنم خون پسرم پایمال نخواهد شد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied