شمانیوز
شما نیوز

فرشاد احمد زاده از سامان گوران شکایت کرد

هافبک پرسپولیس بعد از صحبت‌های عجیب و اتهاماتی که سامان گوران به او وارد کرده، از طریق مراجع قضایی شکایت خود را پیگیری می کند.

فرشاد احمد زاده از سامان گوران شکایت کرد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی :  بعد از اینکه مجری برنامه تلویزیونی اظهاراتی عجیب علیه باشگاه استقلال و لوگوی آن مطرح کرد و با واکنش قاطعانه این باشگاه همراه شد، سامان گوران نیز با صحبت‌هایی جنجالی به دنبال جوابیه‌ای برای مجری مورد نظر بود و در این میان نیز بازیکنان پرسپولیس را مورد هدف قرار داد. بازیکنانی که یکی از آنها فرشاد احمدزاده، هافبک سرخ پوشان است.
 
حمدزاده پس از شنیدن صحبت‌هایی که درباره خود مطرح شد گفت: من اصلا این آقا را نمی‌شناسم، اما اینکه هر کسی به خودش اجازه بدهد درباره هر چیزی حرف بزند واقعا نوبر است. من از این آقا به مراجع قانونی شکایت کرده‌ام و پرونده‌ام را از طریق وکیل تا آخرین لحظه دنبال خواهم کرد تا بداند به سادگی نمی‌توان به هر کسی که خواستیم اتهام بزنیم. مطمئن باشید یک درصد هم از این موضوع و اتهامی که زده کوتاه نخواهم آمد و تا انتها این پرونده را دنبال خواهم کرد.

سامان گوران از جمله هنرپیشه‌ها و مجریان برنامه‌های سرگرمی است که امروز در پستی اینستاگرامی با هدف قرار دادن شیث رضایی، محمد نصرتی و البته فرشاد احمدزاده اتهاماتی به این بازیکنان وارد کرد تا بدین ترتیب پاسخ مجری برنامه سلام صبح بخیر را داده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied