شمانیوز
شما نیوز

کالدرون با تلوزیون اینترنتی قرارداد بست

سرمربی آرژانتینی با تلویزیون اینترنتی قرارداد دارد و از این پس در حاشیه تمرین فقط با تلویزیون اینترنتی مصاحبه تصویری می‌کند و کسی اجازه گرفتن مصاحبه تصویری را ندارد.

کالدرون با تلوزیون اینترنتی قرارداد بست
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، طی روز‌های اخیر بیانیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که از این پس سرمربی آرژانتینی جدید سرخپوشان در روز‌های تمرین مصاحبه نمی‌کند و چه ابتدا و چه انتهای تمرین پاسخگوی خبرنگاران نخواهد بود و مصاحبه فقط به صورت رسمی در سالن کنفرانس و هماهنگی قبلی برگزار می‌شود.

از زمان حضور کالدرون در ایران قرار بود او یک کنفرانس خبری برگزار کند، اما این موضوع کنسل شد و اولین مصاحبه‌اش با رسانه‌ها در کنار زمین تمرین انجام شد. بعد از این مصاحبه چند هفته‌ای تمرینات پرسپولیس به پشت در‌های بسته رفت و بعد از سفر به ترکیه و بازگشت از این اردو فرصت دوباره‌ای ایجاد شد تا با کالدرون مصاحبه کنیم، اما بی‌نظمی که مقصر آن بیشتر مترجم کالدرون و دوربین‌های تلویزیون بودند باعث ناراحتی سرمربی آرژانتینی پرسپولیس شد البته خبرنگاران موضوع را به او توضیح دادند و او گفت از این پس بعد از تمرینات مصاحبه می‌کنم و در زمان تمرین باتوجه به برنامه‌ریزی‌ای که دارم دیگر مصاحبه نخواهم کرد.

موضوع بی‌نظمی در زمان مصاحبه قابل انکار نیست، اما کالدرون در آخرین مصاحبه‌اش حرفی از مصاحبه نکردن در حاشیه تمرین نزد، اما حالا می‌گویند سرمربی آرژانتینی دیگر در حاشیه تمرین مصاحبه نمی‌کند. با این حال خبرنگار خبرورزشی بعد از بازی با پیکان و پیش از انتشار بیانیه باشگاه قصد داشت با سرمربی آرژانتینی مصاحبه کند، اما به او گفتند کالدرون با تلویزیون اینترنتی قرارداد دارد و از این پس در حاشیه تمرین فقط با تلویزیون اینترنتی مصاحبه تصویری می‌کند و کسی اجازه گرفتن مصاحبه تصویری را ندارد. 

از آن‌جایی که مدیران تیم قبل از انتشار بیانیه در مورد مصاحبه کالدرون این موضوع را مطرح کردند و گفتند مربی آرژانتینی با تلویزیون اینترنتی قرارداد دارد، این بی نظمی‌ها فقط بهانه‌ای است تا قراردادی که از سوی کالدرون با تلویزیون اینترنتی دارند را عملی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied