شمانیوز
شما نیوز

توقیف لوگو استقلال و پرسپولیس فاجعه بزرگ در فوتبال ایران

بدترین اتفاق ممکن در فوتبال ایران با توقیف لوگوی ارزشمند دو باشگاه پرطرفدار رخ داده است؛ آن وقت به جای این که آنتن پخش زنده جای تحلیل و بررسی باشد، ببینید دست چه کسانی می افتد؟

توقیف لوگو استقلال و پرسپولیس فاجعه بزرگ در فوتبال ایران
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی : آنچه در فضای مجازی می دیدیم و همیشه می ترسیدیم در فضای واقعی هم اتفاق بیفتد، سرانجام سرمان آمد.
نفرت پراکنی های تکثیر شده در آن فضا، فضاسازی های ایجاد شده میان استقلال و پرسپولیس و بحث های بی مایه ای که حتی در کودکستان ها هم رایج نیست، سرانجام کارکرد خود را در فضای واقعی نشان داد.

مجری صدا و سیما به جای این که فراتر از این بحث های بی مایه قرار بگیرد، خودش می شود یک سمت اصلی کل کل های بی ارزش این روزها... درست مثل همان حرف هایی که هنگام توقیف لوگوی تیم پرسپولیس مطرح شد و عده ای با تمسخر به جان هم افتادند.
تمسخر که چه عرض کنیم، رکیک ترین فحش ها را به هم دادند تا این که فضای عریان مجازی در عالم واقعیت به لجنزار تازه ای تبدیل شد.
بدترین اتفاق ممکن در فوتبال ایران با توقیف لوگوی ارزشمند دو باشگاه پرطرفدار رخ داده است؛ آن وقت به جای این که آنتن پخش زنده جای تحلیل و بررسی باشد، ببینید دست چه کسانی می افتد؟ آیا این یک فاجعه بزرگ نیست؟

وقتی چهره های مقبول را خانه نشین می کنند و اجازه کار را از آنها می گیرند پیش بینی چنین روزهایی خیلی سخت نبود.
 بر آنهایی که امروز فضای بی در و پیکر مجازی را با شوخی های زشت و زننده پیوند زده اند حرجی نیست. تصمیم سازان در این زمینه چقدر مسولیت دارند؟ کمی در این رابطه باید فکر کرد...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied