شمانیوز
شما نیوز

کالدرون یکی از گزینه های پرسپولیس را لو داد

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد، سیدجلال حسینی همچنان کاپیتان این تیم است، مگر اینکه او آمادگی همراهی سرخپوشان را نداشته باشد.

کالدرون یکی از گزینه های پرسپولیس را لو داد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، گابریل کالدرون قبل از آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از تیمم خیلی راضی هستم و بازیکنانم خیلی خوب کار می‌کنند. آن‌ها در بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، هر دفعه بهتر از بازی قبل بازی می‌کنند و با توانایی شاگردانم کاملاً آشنا شده‌ام. در خیابان هم از رفتار مردم راضی هستم، آن‌ها خیلی خوب هستند. از غذا و موزیک ایرانی هم راضی هستم و اکنون فقط باید برنده باشیم.

در ۴۸ ساعت آینده مدیرعامل باشگاه برای یافتن مهاجم راه حلی پیدا می‌کند
وی در واکنش به طرح این موضوع که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند مادیبو مایگا را جذب کند و گزینه بعدی او چه بازیکنی است، افزود: پزشک تیم گفته است این بازیکن از نظر پزشکی آمادگی ندارد و ما باید فکر دیگری کنیم. در ۴۸ ساعت آینده مدیرعامل باشگاه راه حلی را در این خصوص پیدا خواهد کرد.

فعلاً سیدجلال حسینی کاپیتان اول ماست
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه احمد نوراللهی را به عنوان کاپیتان اول تیم انتخاب کرده و دلیل آن را غیبت سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در هفته‌هایی ابتدایی اعلام کرده است در حالی که پزشک تیم گفته است حسینی مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد، اظهار داشت: خیر، من کاپیتان را انتخاب نکرده‌ام. کاپیتان اول تیم ما سیدجلال حسینی است و اگر او نباشد، کاپیتان تغییر می‌کند. فعلاً این بازیکن کاپیتان ماست، مگر اینکه او آمادگی این را نداشته باشد که در ترکیب باشد. در حال حاضر مشخص نیست که او آمادگی دارد یا نه، اما به دلیل مصدومیتی که دارد، کمی شرایط سخت است. با این حال او کاپیتان اول ماست و در صورتی که در ترکیب نباشد، اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

سیدجلال حسینی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را بسیار قبول دارم
«کالدرون بار‌ها از سیدجلال حمایت کرده، اما انگار او جایی در تفکرات تاکتیکی‌اش ندارد و بیشتر بازیکنی نیمکت‌نشین محسوب می‌شود.»، کالدرون در این مورد هم به خبرنگاران گفت: سیدجلال حسینی یک بازیکن حرفه‌ای است و من او را بسیار قبول دارم. او یک بازیکنی است که خیلی حرفه‌ای رفتار می‌کند و با اینکه سنش بالاست، اما در عین حال آمادگی بالایی دارد و رفتاری حرفه‌ای هم از خود نشان می‌دهد. او در آینده شادی بیشتری به ما خواهد داد و با اینکه آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای‌اش است، اما همچنان در کنار ما با قدرت حضور دارد.

برای انتخاب مهاجم ۳ گزینه داریم که یکی از آن‌ها برزیلی است
وی درباره انتخاب مهاجم خارجی پس از رد شدن مایگا در تست‌های پزشکی گفت: این تصمیم پزشک باشگاه بوده است و مدیرعامل باشگاه نیز در حال مذاکره با برخی گزینه‌هاست. ما سه گزینه داریم که یکی از آن‌ها برزیلی است.

دوست ندارم بازیکن قرضی بگیریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشخصات مهاجم مدنظرش اظهار داشت: من بازیکنی را می‌خواهم که مشخصاتی خاصی داشته باشد و دوست ندارم بازیکن قرضی بگیریم. من لیستی به باشگاه داده‌ام که باشگاه در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

فعلاً کسی قرار نیست از لیست کنار گذاشته شود
کالدرون در خصوص اینکه آیا بازهم قرار است بازیکنی از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شود، خاطرنشان کرد: نه، فعلاً برای یک بازیکن خارجی جای خالی داریم و کسی هم قرار نیست بیرون برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied