شمانیوز
شما نیوز

مسی روی حرفش ایستاد + جزئیات

لیونل مسی، ستاره بارسلونا، اعلام کرد به خاطر صحبت های سال گذشته اش پیش از دیدار جام خوان گامپر پشیمان نیست و تاکید کرد که تیمش این فصل هم برای فتح چمپیونزلیگ مبارزه خواهد کرد.

مسی روی حرفش ایستاد + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، مسی پیش از دیدار سال گذشته بارسا در جام خوان اعلام کرده بود که هدف بارسا در فصل 19-2018، فتح لیگ قهرمانان اروپاست. آنها تا مرحله نیمه نهایی هم پیش رفتند و در دیدار رفت توانستند 3-0 لیورپول را شکست بدهند اما در دیدار برگشت 4-0 شکست خوردند و از رسیدن به فینال باز ماندند.

آنها در فینال کوپا دل ری هم مقابل والنسیا شکست خوردند تا فصل را با تنها یک قهرمانی در لالیگا به پایان برسانند. اما او پیش از دیدار امشب مقابل آرسنال، بار دیگر تاکید کرد که تیمش این فصل هم برای فتح همه جام ها تلاش خواهد کرد.

او خطاب به هواداران بارسا گفت:" بعد از اتفاقات فصل گذشته، حرف زدن دشوار است اما من بابت چیزی افسوس نمی خورم.

اما تردیدی ندارم که ما در کنار هم، بار دیگر می توانیم برای همه جام ها مبارزه کنیم. ما در 11 سال اخیر، 8 بار لیگ را بردیم. ما به اندازه ای که باید برای آن ارزش قائل نیستیم اما در طول سال ها، خواهیم دید که فتح این جام چقدر دشوار بوده است.

این باشگاه برای همه جام ها مبارزه می کند و امسال هم متفاوت نخواهد بود. ما رویاهای مان را دوباره از سر می گیریم. زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا!"

بارسلونا آخرین بار در سال 2015 قهرمان چمپیونزلیگ شد. آنها در فینال برلین موفق شدند با نتیجه 3-1 یوونتوس را شکست بدهند اما پس از آن، تنها یک بار به نیمه نهایی رسیدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied