شمانیوز
شما نیوز

رابطه جنجالی علیرضا حقیقی، فوتبالیست معروف با سلبریتی معروف لو رفت! + بیوگرافی و تصاویر

علیرضا حقیقی متولد 12 اردیبهشت 1367 در تهران، فوتبالیست است.

رابطه جنجالی علیرضا حقیقی، فوتبالیست معروف با سلبریتی معروف لو رفت! + بیوگرافی و تصاویر

سایت ساتن نوشت: الناز شاکردوست همان بازیگری که بعضی‌ها تصور می‌کنند به خاطر زیبایی و جذابیت به یکی از ستاره‌های سینما تبدیل شده است. او شایعات زیادی را در اطراف خود مبنی بر ازدواجش با فوتبالیست معروف تیم ملی ایران می شنود. این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد. او در این باره گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم. خبر ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر ، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ . من می خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. » همسر علیرضا حقیقی همسر الناز شاکردوست عکس زیبا الناز شاکردوست بیوگرافی علی فتح الله زاده اینستاگرام علیرضا حقیقی اینستاگرام الناز شاکردوست ازدواج علیرضا حقیقی ازدواج الناز شاکردوست شاکردوست درحالی اساسا آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب می کند که که در روز ۱۱ بهمن گذشته ، خبرگزاری رسمی ایسنا در اخبار خود از جشنواره فیلم فجر ، از حضور شاکردوست و همسرش در جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم فاصله خبر داده بود. در آن خبر از علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس به عنوان همسر شاکردوست نام برده شده بود.

 

خبری که روز بعد در روزنامه های سیاسی کشور منتشر شد و در همه یک ماه گذشته ، هیچ یک از طرفین ، این خبر را تکذیب نکردند. او اما درباره اتفاقات روز نمایش فیلم فاصله می گوید:« ایشان به تماشای فیلم من آمده بودند. تا قبل از این آقای حقیقی را ندیده بودم اما آنجا که داشتم با مردم عکس یادگاری می گرفتم ، ایشان به سمت من آمد و از بازی ام در فیلم تشکر کرد. از فردای آن روز شایعات شروع شد و در چند هفته ، روزنامه ها مرا شوهر دادند درحالی که ازدواج نکرده ام .» شاکردوست در این باره که چرا همان زمان به این خبر عکس العمل نشان نداده است ، گفت:« من آن موقع مسافرت بودم . برای همین از این خبر مطلع نشدم. برای همین هم بود که آن زمان به این خبر واکنش نشان ندادم.» اگرچه در همه یک ماه گذشته هم این ستاره سینمایی واکنشی به توالی انتشار این شایعه در نشریات مختلف نداشته است. این بازیگر سرشناس درباره این شایعه که در یکی از اردوهای پرسپولیس به دنبال حقیقی رفته است و اینکه بسیاری از نزدیکان به پرسپولیس این دو را با یکدیگر دیده اند هم گفت:« من فقط همان یک بار ایشان را دیدم.»

 

بیوگرافی النازشاکردوست

الناز شاکردوست درسال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خودرا بسیار دوست دارد.

 

رابطه های جنجالی بازیگران زن سینما و فوتبالیست های مشهور +عکس

 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یکسال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش رابه نمایش گذاشت.

 

رابطه های جنجالی بازیگران زن سینما و فوتبالیست های مشهور +عکس

 

بیوگرافی علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی متولد 12 اردیبهشت 1367 در تهران، فوتبالیست است دیپلمه ریاضی فیزیک است و مدتی دانشجوی رشته شیمی دانشگاه آزاد تهران شمال بود، یک خواهر بزرگ تر از خود دارد، از طرف پدر اصالتا اهل زنجان هستند

 

بیشتر بخوانید:

ازدواج سردار ازمون با بازیگر معروف لو رفت + فیلم

 

رابطه های جنجالی بازیگران زن سینما و فوتبالیست های مشهور +عکس

 

از پدرام تا علیرضا

پیش از بدنیا آمدن علیرضا، نام پدرام را برای او درنظر گرفته بودند اما مادرش خواب آقا علی ابن موسی‌ الرضا را می‌ بیند و بهمین خاطر نام پدرام جایش رابه اصرار مادر به علیرضا می‌ دهد

 

رابطه های جنجالی بازیگران زن سینما و فوتبالیست های مشهور +عکس

 

علاقه و تیم های پایه

از کودکی عشق فوتبال و دروازه بانی داشتم برای همین بیشتر اوقاتم به فوتبال می گذشت تا این که تصمیم گرفتم به طور رسمی و حرفه ای وارد دنیای فوتبال شوم.برای همین کارم را از تیم های پایه شروع کردم یک رو هم ماجراهای فوتبالیستی با یک خانم بازیگر که فوتبالیست صدای عشقش رابا اسپیکر گوشی برای دوستان در رختکن تیم‌شان پخش می‌کرده و می‌خندیده و حالا گفته‌اند که خانم بازیگر گفته به هر قیمتی از او انتقام خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied