شمانیوز
شما نیوز

تاج: هنوز پولی از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید برگزاری قرعه کشی لیگ برتر به منزله آغاز این رقابت‌ها نیست.

تاج: هنوز پولی از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا: مهدی تاج روز دوشنبه در حاشیه نخستین نشست ستاد دومین کنگره شهدای ورزشکار درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: مربیان در این زمینه باید با مدیران باشگاه‌های خود هماهنگ شوند تا لیگ را برگزار کنیم. بسیاری از مدیران کل، مسئولیت این کار را برعهده گرفتند که شرایط برگزاری لیگ را فراهم کنند.

وی ادامه داد: من عکسی را از ورزشگاه شهید وطنی دیدم که صندلی ها شماره گذاری شده بود. فردا اگر قرعه کشی لیگ انجام شود، به منزله آغاز لیگ نیست. باشگاه‌ها باید یک مرحله از مسیر را طی کنند تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. اگر ورزشگاه‌ها آماده باشند، در برخی از استان‌ها که امکانات خوبی ندارند، بدون تماشاگر می‌توانند لیگ را برگزار کنند. بدون داشتن امکانات، برگزاری لیگ به مصلحت کشور نیست. ۸۰ درصد مردم قبول دارند که باید باشگاه‌ها تجهیز شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی گفت: این دیدارها انجام می‌شود. ما باید بازی‌هایی را انجام دهیم که مفید باشد.

او درباره پول‌های بلوکه شده فدراسیون توضیح داد: هنوز نتوانسته‌ایم پولی بگیریم و وزارت ورزش هم ۹ ماه است که پولی پرداخت نکرده است.

تاج درباره قرارداد ویلموتس گفت: هنوز نتوانستیم با وجود بستن قرارداد رقمی را دریافت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied