شمانیوز
شما نیوز

جزئیات رابطه جنسی ستاره سرخپوش با خواهرش + عکس

ماجرای رابطه جنسی فوتبالیست معروف با خواهرش جنجال رسانه ای در جهان به پا کرد.

جزئیات رابطه جنسی ستاره سرخپوش با خواهرش + عکس

سایت سماتک نوشت: ماجرای رابطه جنسی فوتبالیست معروف با خواهرش جنجال رسانه ای در جهان به پا کرد. این فوتبالیست که چهره اش را در عکس می بینید با خواهرش به مدت 8 سال رابطه جنسی برقرار می کرد.

این روزها خبرهایی به گوش میرسند، که حال همه را به هم زن هستند. ستاره های فوتبال باید با رفتار خود الگوی مردم باشند. به گزارش سماتک رابطه نامشروع راین گیگز با خواهر خود یکی از آن داستان هایی است که هر روز داغ تر میشود و مایه تاسف دنیای فوتبال است.

 

بیشتر بخوانید: صدف طاهریان با بازیگر جنجالی ازدواج کرد + بیوگرافی و عکس های جنجالی

 

ماجرای رابطه جنسی فوتبالیست معروف با خواهرش + تصاویر

 

راین گیگز در حال حاضر برای منچستریونایتد توپ میزند.ناتاشا، خواهر گیگز طی مصاحبه ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت ۸ سال رابطه نامشروع داشته است.او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم. رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم.

وی در مصاحبه ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • صفی الله حاج محمدی

    شرم و حیای ما ایرونیها نابود شده عکس های مردم را با صد تا روش نامردی می دزدیم و با فتو شاپ و هزار تا زهر مار و کلک ،آبروی بچه های موفق کشورمون را نابود می کنیم.والله زسته،مردی و مردانگیتون کجا رفته،خجالت بکشید،علی دایی آبروی این مملکته،آبروی موفق ترین فوتبالیست مملکتمون را نبریم.من یه روستایی بدبختی هستم ولی مردی و نامردی را می شناسم.علی دایی نور چشم این مردمه