شمانیوز
شما نیوز

ستاره برزیلی یک قدم تا پرسپولیسی شدن+عکس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر جذب مهاجم خارجی تاکید دارد و گویا در این میان او علاقه خاصی به بازیکنان برزیلی نیز دارد.

ستاره برزیلی یک قدم تا پرسپولیسی شدن+عکس

به گزارش شمانیوز و به نقل از برنا؛ پس از جدایی بودیمیر و مهدی شریفی از جمع پرسپولیسی ها، مدیران این باشگاه با هماهنگی کادرفنی و گابریل کالدرون به سراغ جذب مهاجم خارجی رفتند و با مایگا به توافق رسیدند تا او پرسپولیسی شود اما مهاجم مدنظر سرخ پوشان در تست‌های پزشکی موفق نبود و حضور او در پرسپولیس منتفی شد.

 

پس از این موضوع مسئولان پرسپولیس به دنبال مهاجمان دیگری رفتند که دو بازیکن از میان آنها برزیلی است و  گویا در این میان کالدرون علاقه خاصی به بازیکنان برزیلی نیز دارد.

 

احتمال حضور مهاجم باشگاه فلومیننزه برزیل در تهران وجود دارد و پرسپولیسی‌ها مذاکراتی را با این بازیکن آغاز کردند اما به دلیل اینکه با باشگاه برزیلی قرارداد دارد به قرمزها پیام داد تا با باشگاه فلامینگو مذاکره کنند و دلیلی که احتمال حضور بازیکن را بیشتر می کند، این است که سرخ پوشان نامه نگاری هایی را در این باره انجام دادند.

 

متیوس آلوز مهاجم ۱۸۸ سانتی متری برزیلی-ایتالیایی است که با ۲۶ سال سن در تیم پرچاب تایلند بازی می کرد او با قد و قامت بلند خود در پست مهاجم تارگت و هدف بازی می کند. او که در سال های اخیر در فوتبال تایلند حضور داشته بهترین عملکردش را در سال ۲۰۱۷ در تیم پاهانگ به ثبت رسانده به طوری که در ۲۱ بازی موفق به زدن ۱۸ گل شد.

 

آمار گلزنی متیوس آلوز در تیم های سابقش مطلوب ارزیابی می شود به طوری که او در تیم پرچاب در ۱۳ مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفته موفق به زدن ۵ گل و دادن ۳ پاس گل شده که برای یک مهاجم تارگت آمار قابلی محسوب می شود. به جز تیم فلومیننزه برزیل که آلوز در سال ۲۰۱۳ در عضویت آن بوده، بیشتر فعالیت ماتیوس آلوز به عنوان بازیکن حرفه ای فوتبال در شرق آسیا دنبال شده به طوری که او سابقه بازی در تیم سوون سامسونگ کره جنوبی را در کارنامه خود دارد.

 

این بازیکن بدون تیم است و قیمت او در سایت ترانسفر مارکت، ۴۵۰ هزار یورو درج شده که به نظر می رسد پرسپولیسی ها توان به خدمت گرفتن این بازیکن را داشته باشند

 

به هرحال قرار است مهاجم جدید پرسپولیسی‌ها تا آخر هفته مشخص و به تهران بیاید تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و سپس قراردادش را نهایی کند. پرسپولیسی‌ها برای جذب مهاجم خارجی در نظر دارند تا ۶۰۰ - ۷۰۰ هزار دلار هزینه کنند و به نظر می رسد حضور ستاره برزیلی در تهران قطعی باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied