شمانیوز
شما نیوز

برکناری سرمربی تیم ملی نوجوانان؛ منتفی است

با حمایت های صورت گرفته از سوی مهدی تاج و هم چنین رییس کمیته فنی برکناری سرمربی تیم ملی نوجوانان به دلیل کسب نتایج ضعیف در تورنمنت کافا منتفی است.

برکناری سرمربی تیم ملی نوجوانان؛ منتفی است

به گزارش خبرنگاشمانیوز و به نقل از ورزش سه: تیم ملی نوجوانان در تورنمنت چین و تورنمنت کافا چهار شکست را متحمل شد. در تورنمنت کافا تیم ملی نوجوانان به تیم افغانستان که در بازی های مقدماتی جام ملت ها با ایران همگروه است باخت! و بعد از این بازی سه گل هم از تیم تاجیکستان خورد که در این تورنمنت به مقام قهرمانی رسید و ایران هم سوم شد. با وجود این نتایج کمیته فنی فدراسیون فوتبال برنامه ای برای تغییر در کادر فنی تیم ملی نوجوانان ندارد و آنطور که از شواهد امر پیداست حسین عبدی به کار خود ادامه می دهد.

مرتضی محصص، رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال با دفاع از حسین عبدی در مورد او گفته است:« سبقه و رزومه سرمربیان فعلى تیم هاى ملى کاملا مشخص است و هیچ تردید و ابهامى در این خصوص وجود ندارد. بررسى هاى لازم در خصوص این نفرات صورت گرفته و درست نیست سابقه و همچنین رزومه آنها را به سادگى زیر سوال ببریم. در بررسى عملکرد هر بخشى باید منصفانه و بر اساس واقعیت قضاوت کرد. شکست اساسا اتفاق خوبى نیست اما قطعا هدف از برگزارى بازى تدارکاتى و برنامه هاى آماده سازى شناسایى نقاط ضعف است.ما قطعا در کمیته فنى میزبان آقاى حسین عبدى خواهیم بود و گزارش مربوط به حضور در دو تورنمنت ارائه مى شود اما نباید کلیت تلاش ها را نادیده گرفت.»

در گذشته یک بار کمیته فنی با برکناری حمید علیدوستی، عباس چمنیان را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان برگزید که در ادامه تیم بر سکوی دوم آسیا ایستاد و در جام جهانی هم تا مرحله یک چهارم نهایی بازی ها پیش رفت. با توجه به فرصت باقی مانده تا شروع بازی ها عدم ریسک فدراسیون فوتبال برای جابجایی در کادر فنی تیم ملی نوجوانان منطقی به نظر می رسد.

گفتنی است تصمیم گیری در مورد کادر فنی تیم های ملی پایه بر عهده کمیته فنی است در حالی که تصور می شد این کار را کمیته جوانان انجام دهد. بازی های تیم ملی نوجوانان در مقدماتی جام ملت ها در استادیوم شهید حاجی بابایی همدان برگزار می شود که برنامه بازی ها از این قرار است:

چهارشنبه 27 شهریور

19:45 ایران - مالدیو

16:45افغانستان - فلسطین

جمعه 29 شهریور

16:45 مالدیو - افغانستان

19:45 فلسطین - ایران

یکشنبه 31 شهریور

18:45ایران - افغانستان

15:45فلسطین - مالدیو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied