شمانیوز
شما نیوز

دلیل برگزاری بازی سرخ‌پوشان پشت درهای بسته مشخص شد

پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت در بازی تدارکاتی پشت درهای بسته باعث شده تا هواداران خواهان دیدن بازی‌های آینده باشند.

دلیل برگزاری بازی سرخ‌پوشان پشت درهای بسته مشخص شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: بازی دوستانه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تیم‌های دیگر نمی‌خواهند باختشان مقابل پرسپولیس به چشم بیاید

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی خود را برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر آماده می کند که تاکنون دو بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتری به غیر از جام شهدا داشته است. پرسپولیس توانست تیم های پیکان و نفت مسجد سلیمان را در ورزشگاه شهید کاظمی مغلوب کند.

این مساله باعث شد که بسیاری از هواداران خواهان تماشای پرسپولیس کالدرون باشند. این موضوع باعث شد که خبرنگاران پیگیر این بحث بشوند که دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فولاد و نساجی چرا پشت درهای بسته برگزار می شود.

یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس تهران در این باره به خبرنگار برنا گفت: این فقط خواست گابریل کالدرون نیست که پشت درهای بسته بازی کنیم، بلکه تیم های حریف نیز از این موضوع حمایت می کنند و می خواهند بازی بدون حضور تماشاگر و اصحاب رسانه برگزار شود.

تنها چیزی که در این باره به ذهن می رسد، این است که تیم های دیگر نمی خواهند باختشان مقابل پرسپولیس به چشم بیاید و هواداران این ها را در رزومه کاری خود بیاورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied