شمانیوز
شما نیوز

ویلموتس انتقام جوی جدید کیروش + جزئیات

تیم ملی بعد از بازی دوستانه خوبی که با تیم کره‌جنوبی در خاک این کشور پشت سر گذاشت حالا به دنبال بازی با تیم ژاپن است.

ویلموتس انتقام جوی جدید کیروش + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، تیم ملی ژاپن در جام ملت‌های آسیا ایران را با ۳ گل شکست داد و مانع رسیدن شاگردان کارلوس کی‌روش به جام قهرمانی در سال ۲۰۱۸ شد و این جام در نهایت به قطر رسید. البته اخیراً صحبت از بازی با بنگلادش شده بود و اینکه سرمربی این تیم از لغو بازی با ایران ابراز خوشحالی کرده بود، اما واقعیت این است که مارک ویلموتس خیلی مایل به انجام این بازی نبود و دوست دارد بعد از کره‌جنوبی با ژاپن بازی کند. 

جیم دی سرمربی ۳۹ ساله و انگلیسی بنگلادش در این باره گفته بود: خوشحالم در این مقطع با ایران روبه‌رو نمی‌شویم. آن‌ها بهترین تیم آسیا و جزو ۲۰ تیم برتر رنکینگ فیفا محسوب می‌شوند و روبه‌رو شدن با چنین تیم قدرتمندی آن‌هم برای بنگلادش که در رده ۱۸۳ جهان قرار دارد مسلماً تدارک مناسبی نبود و خوشحالم که با چنین چالشی روبه‌رو نشدم. طبیعتاً اگر توافق نهایی بین ایران- ژاپن صورت گیرد این بازی برای ایران یک بازی انتقامی خواهد بود. ایران در جام ملت‌های امارات و تا پیش از بازی با ژاپن خوب کار کرده بود و خیلی‌ها از تیم کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از دو تیم راه‌یافته به فینال یاد می‌کردند، اما یک اشتباه بچگانه موجب شد تیم ملی شکست سنگینی را در کارنامه خود ببیند و حالا این بازی تدارکاتی بهانه خوبی است که تیم ملی شکست برابر ژاپن را از اذهان پاک کند. اشتیاق مارک ویلموتس برای برگزاری این بازی موجب شده سازمان تیم‌های ملی با جدیت به دنبال عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ژاپن برای انجام بازی دوستانه باشد. 

تیم ملی در هفته اول دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ استراحت دارد و در هفته دوم باید در خانه تیم هنگ‌کنگ به میدان برود. سرمربی تیم ملی فاصله بین این بازی با بازی بعدی را بهترین زمان برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن می‌داند و احتمالاً اگر همه چیز خوب پیش برود تیم ملی بعد از بازی با هنگ‌کنگ راهی ژاپن می‌شود تا با تیم ملی این کشور یک بازی دوستانه انجام دهد. این بازی قبل از دیدار خانگی با کامبوج در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. البته فدراسیون فوتبال برای میزبانی از ژاپنی‌ها هم اعلام آمادگی کرده و باید منتظر ماند و دید در روز‌های آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied