شمانیوز
شما نیوز

تمجید جالب مدافع بارسلونا از ستاره برزیلی

جولیانو بلتی، مدافع سابق بارسلونا معتقد است نیمار باید به باشگاهی برود که آنجا احساس خوشحالی کند.

تمجید جالب مدافع بارسلونا از ستاره برزیلی

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، اخباری در مورد آینده دو ستاره برزیلی یعنی نیمار و فیلیپ کوتینیو و احتمال جدایی آنها از پاری سن ژرمن و بارسلونا شنیده می شود. اما جولیانو بلتی مدعی شد بارسلونا باید روی کوتینیو حساب باز کند و نیمار نیز باید به تیمی برود که آنجا احساس خوبی دارد.

 

جولیانو بلتی گفت: "تنها چیزی که امکان پذیر نیست این است که نیمار دیگر فوتبال بازی نکند. هر اتفاق دیگری همیشه ممکن است، اما من نمی دانم هدف نیمار چه خواهد بود زیرا مدتهاست با او یا پدرش صحبت نکرده ام. نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است و باید به تیمی برود که آنجا احساس رضایت کند."

 

فیلیپ کوتینیو یکی دیگر از بازیکنان برزیلی است که آینده نامشخص دارد اما جولیانو بلتی معتقد است که بارسلونا خوش شانس است که چنین بازیکنی دارد.

 

جولیانو بلتی گفت: "بارسلونا می تواند روی کوتینیو حساب باز کند. شاید او عملکرد خوبی در این تیم نداشته اما کوتینیو در کوپا آمریکا آماده بود و بازیکن خوبی محسوب می شود. وجود رقابت همیشه در یک تیم خوب است و اگر من جای ارنستو والورده بودم از داشتن کوتینیو احساس خوشحالی می کردم. همه انتظار دارند کوتینیو نمایش هایی که در لیورپول داشت را در بارسا تکرار کند اما داشتن چنین بازیکنی برای بارسلونا یک امتیاز است."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied