شمانیوز
شما نیوز

بازگشت فردوسی پور به برنامه 90 با شروع لیگ نوزدهم

باید در لیگ نوزدهم شاهد حضور دوباره عادل فردوسی‌پور با 90 از شبکه سوم سیما باشیم، البته این موضوع منوط به موافقت صداوسیما است.

به گزارش شمانیوز و به نقل از برنا؛ بعد از رفتن مزدک میرزایی به یک شبکه خارجی شنیده ها حاکی از این بود که تلویزیون خیلی زود عادل را برمی‌گرداند تا رفتن مزدک به چشم نیاید و شاید هم استارت دوباره 90 قادر به این کار باشد. وقتی جواد خیابانی مدعی شد عادل قرار است در لیگ نوزدهم گزارش کند این موضوع در کنار صحبت برخی کارکنان شبکه سوم در محافل خصوصی مبنی بر اینکه همکاری دوباره عادل و شبکه در لیگ نوزدهم دوباره استارت می خورد گروه ورزش شبکه، نام عادل را در صدر فهرست گزارشگران بازی‌های لیگ نوزدهم قرار داده و از او برای همکاری دعوت کرده است.

 

در این باره شنیده می شود عادل هم که فرد باهوشی است فقط در صورتی به تلویزیون برمی‌گردد که برنامه‌اش را هم اجرا کند. یعنی هم گزارش بازی‌های لیگ برتر را انجام بدهد و هم برنامه 90 دوباره روی آنتن برود.بی تردید اگر مسولان صداوسیما با شرط عادل موافقت کنند با شروع لیگ نوزدهم، برنامه 90 هم دوباره با اجرای عادل روی آنتن می رود. البته تلاش برای راضی کردن عادل به گزارش بازی‌های لیگ برتر  ادامه دارد و احتمال این موضوع وجود دارد که فردوسی پور از موضع خود کوتاه بیاید، احتمالی که باورش کمی سخت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied