شمانیوز
شما نیوز

بدشانسی جدید برای پرسپولیس +عکس

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که حالا حریفانش را در لیگ برتر می شناسد، در خرید یک مهاجم به در بسته خورده است.

بدشانسی جدید برای پرسپولیس +عکس

به گزارش شمانیوز و به نقل از برنا؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند. پرسپولیسی‌ها ابتدا مادیبو مایگا را انتخاب کردند تا به تهران بیاید و قرارداد ببندد اما این بازیکن به دلیل بیماری و مصدومیت نتوانست مجوز بازی در لیگ ایران را بدست آورد. گویا پرسپولیس در این باره به صورت عجیبی به در بسته خورده چراکه توافق با مهاجم بعدی نیز که قرار بود به تهران بیاید، بر اساس شنیده ها از طرف پرسپولیس قطع شد.

بر اساس این خبر گزینه دیگر سرخ پوشان که گفته می‌شد قرار است به پرسپولیس بپیوندد، متئوس آلوز برزیلی است که در سال‌های اخیر در فوتبال تایلند حضور داشته و بهترین عملکرد خود را در سال ۲۰۱۷ در تیم پاهانگ کره جنوبی ثبت کرد که موفق شد در ۲۱ بازی ۱۸ گل به ثمر برساند.

ewNKhISXFHI4

او فصل گذشته در تیم پرچاب نیز عملکرد قابل قبولی داشت و در ۱۳ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفت، ۵ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد اما از این تیم جدا شد و اکنون بدون تیم است.

گفته می شود طبق قانون سازمان لیگ فوتبال ایران او صلاحیت حضور در فوتبال کشورمان را ندارد و پرسپولیسی‌ها باید به دنبال جذب بازیکن دیگری باشند. در قوانین جدید بازیکنانی از قاره‌های آسیا-اقیانوسیه و آفریقای جنوبی می‌توانند وارد فوتبال ایران شوند که در ۲ فصل گذشته در رده‌های امید و بزرگسالان ملی‌پوش بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • navid

    جالب اینجاست کیسه پول شفد وپروپچیچ و استراماچونی ودیاباته و مدافع کرواسی رو میدهد.اما تیم قهرمان ایران وتهران دچار بحران مالی در پرداخت پول برانکو وبازیکنهایش و مهاجم گلزن هست.یک جای کار فوراسیون سلطانی فر ششتقلای چهارپایانی میلنگد.خود بخوان حدیث مفصل را.