شمانیوز
شما نیوز

قائدی هم بعد از صیادمنش از استقلال می رود

مربیان استقلال در جلسات خود تأکید دارند اگر قائدی همین روند را ادامه دهد و بی‌حاشیه کارش را دنبال کند، یکی از نخستین گزینه‌های ترانسفر استقلال خواهد بود.

قائدی هم بعد از صیادمنش از استقلال می رود
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، مهدی قائدی خیلی زود در فوتبال ما مطرح شد و البته خیلی زود هم به حاشیه رفت. آن تصادف وحشتناک در بهمن ۹۶ و اتفاقات تلخی که در خلال آن افتاد، باعث شد قائدی برای مدتی به حاشیه برود، ولی حمایت فرهاد مجیدی باعث احیای دوباره مهدی شد و آندره‌آ استراماچونی نیز بلافاصله پس از روی کار آمدن، نظر بسیار مثبتی روی قائدی پیدا کرد. این مهاجم تیم امید هم‌اکنون یکی از چهره‌های مورد علاقه کادر فنی آبی‌پوشان شده و انصافاً حداقل طی دو ماه گذشته حاشیه جدیدی از او شاهد نبوده‌ایم.
 
در همین رابطه دیروز شنیدیم مربیان استقلال در جلسات خود تأکید کرده‌اند اگر قائدی همین روند را ادامه داده و بی‌حاشیه کارش را دنبال کند، یکی از نخستین گزینه‌های ترانسفر استقلال بوده و می‌تواند تا پایان لیگ نوزدهم مشتریان خارجی خوبی مانند اللهیار صیادمنش پیدا کند، چون (به زعم مربیان استقلال) این بازیکن استعداد بسیار بالایی داشته و اگر به حاشیه نرود، می‌تواند خودش را خیلی زود و خیلی قاطع به فوتبال ایران تحمیل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied