شمانیوز
شما نیوز

انتقاد تند یک استقلالی از هواداران استقلال

سرپرست استقلال گفت: همه هواداران محترم، ولی وقتی یکسری از آن‌ها اشتباه کرده‌اند، بدیهی است باید تاوان اشتباهات‌شان را هم پس بدهند.

انتقاد تند یک استقلالی از هواداران استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ استقلال خوب تمرین می‌کند، ولی هنوز تکلیف تاریخ برگزاری اولین مسابقه‌اش در لیگ برتر مشخص نیست. همین مسئله و سایر موارد سوژه‌های خوبی شد تا با جواد زرینچه همکلام شویم و موارد را با سرپرست آبی‌ها مطرح کنیم:

 

*استقلال خوب تمرین می‌کند، ولی هنوز تکلیف آغاز فصل مشخص نشده است. این مسئله به تیم لطمه نمی‌زند؟
در چنین شرایطی به اصطلاح نگهداری تیم سخت می‌شود و این فقط مشکل استراماچونی نیست و همه تیم‌ها و مربیان با آن دست به گریبان هستند. برای همه تیم‌ها هزینه می‌شود و طبیعی است اگر تاریخ دقیق آغاز باز‌ی‌ها اعلام نشود، فوتبالزدگی بازیکنان برای تمام مربیان و مدیران دردسر ایجاد می‌کند. تاریخ آغاز فصل باید هرچه سریع‌تر توسط دوستان‌مان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام شود تا براساس آن برنامه‌ریزی تاکتیکی دقیق انجام بدهیم. 

*امید ابراهیمی از تیمش در حال جدا شدن است. اگر به ایران برگردد، استقلال از بازگشت او استقبال می‌کند؟
به نظرم امید با یک تیم قطری دیگر قرارداد می‌بندد و همانجا می‌ماند. بعید می‌دانم به فوتبال ما بازگردد. همانجا یک تیم پیدا می‌کند. البته اگر به فوتبال ایران برگردد و مدیران باشگاه هم چراغ سبز نشان بدهند، ما از بازگشت ابراهیمی استقبال می‌کنیم، چون بازیکن توانمندی است و در جام جهانی هم حاضر بوده است. به هر حال باید ببینیم خود امید چه تصمیمی اتخاذ می‌کند. 
*در حالی که قرار بود سپاهان و پرسپولیس فصل جدید را با محرومیت تماشاگران خود شروع کنند، دیروز خبر آمد رأی تعلیق شده است. این اتفاق ۳ سال قبل در مورد استقلال هم رخ داد (محرومیت)، ولی هیچ بخششی در کار نبود و همین مسئله الان باعث ناراحتی و اعتراض استقلالی‌ها در فضای مجازی شده است.
خب، ببین دقیقاً همین مسائل است که ما را اذیت می‌کند دیگر. این چیز‌ها را که می‌شنویم، ناراحت می‌شویم. همه تیم‌ها و هواداران‌شان محترم هستند؛ از دوستان پرسپولیسی گرفته تا هواداران عزیز سپاهان، تراکتور و...، ولی واقعیت امر این است که قانون باید سرلوحه کارمان بوده و از هر مسئله‌ای مقدم‌تر باشد. طبق قانون اعلام کردند پرسپولیس و سپاهان محروم شده‌اند، اما حالا حرف از تعلیق و بخشودگی به میان آمده است؟ قانون که نباید سلیقه‌ای اعمال شود. من به صلاحیت و سلامت دوستان‌مان در کمیته‌های مختلف قضایی فدراسیون اعتقاد دارم، ولی صراحتاً می‌گویم قانون باید در اولویت باشد و قاطعانه اجرا شود نه اینکه کاری کنیم تا از آن بوی اعمال سلیقه‌ای به مشام برسد. همین حرکات است که باعث می‌شود شائبه مهندسی لیگ مطرح شود و عده‌ای از هواداران استقلال معترض شوند که قهرمان لیگ برتر از قبل مهندسی شده است. همه هواداران محترم، ولی وقتی یکسری از آن‌ها اشتباه کرده‌اند، بدیهی است باید تاوان اشتباهات‌شان را هم پس بدهند دیگر. این مسئله‌ای است که در قانون با صراحت آمده و انتظار همه ما این است که با صراحت و قاطعیت هم اجرا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied