شمانیوز
شما نیوز

امار افتضاح مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس

جونیور براندائو مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس، مهاجمی که فصل گذشته در طول فصل گلی نزده است.

امار افتضاح مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، کنار خرید‌های پر سر و صدای فصل گذشته برانکو، یک خرید بیشتر از همه به چشم آمد. ماریو بودیمیر! بیشتر از همه خرید‌های جدید پرسپولیس تحت فشار قرار گرفت. با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب چند نمونه قبلی خرید خارجی‌های برانکو در پرسپولیس، با حضور بودیمیر همه نگاه‌ها به سمت او جلب شد و هموطنِ برانکو کار دشواری برای فرار از این فشار‌ها داشت که خیلی زود به خاطر بازی‌های ضعیف انتقادات بیشتر هم شد. این مهاجم ۱۹۳ سانتی‌متری نه روی هوا عملکرد قابل دفاعی داشت و نه روی زمین! آمار‌های او هم نشان داد بودیمیر فاصله زیادی با مهاجم مدنظر هواداران پرسپولیس دارد. این بازیکن کروات در نیم‌فصل حضور در پرسپولیس فقط یک گل در لیگ برتر و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا زد. پس از جدایی برانکو از پرسپولیس قابل پیش‌بینی بود که ماریو بودیمیر هم از این تیم جدا شود که البته با استقبال هواداران نیز روبه‌رو شد.

 

گابریل کالدرون، اما از بدو حضور در پرسپولیس متوجه کمبود مهاجم در این تیم شد و خواهان جذب یک مهاجم خارجی شد. سرمربی آرژانتینی ابتدا مادیبو مایگا را معرفی کرد که در تست‌های پزشکی باشگاه مردود و به کشورش دیپورت شد.

 

حالا خبر می‌رسد کالدرون به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده یک مهاجم برزیلی را بخرند. شنیدیم اسم این مهاجم برزیلی جونیور براندائو است. مهاجمی که فصل گذشته در طول فصل گلی نزده است. او در فصول ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در ۲۰ سالگی نیز هیچ گلی نزده و در سال ۲۰۱۷ تنها یک گل وارد دروازه حریفان کرده است. البته بهترین فصل جونینهو سال ۲۰۱۸ بوده که در مجموع لیگ ۲ برزیل، جام منطقه‌ای و تیم دوم لودوگورتس بلغارستان ۱۷ گل زده و با این حال عملکرد این مهاجم برزیلی در ۵ سال اخیر بسیار ضعیف بوده است. او مهاجمی نیست که بتواند مشکلات پرسپولیس در خط حمله را حل کند.

«ژوزه براندائو گونسالوس جونیور» نام کامل این بازیکن است که در سری A برزیل فقط ۱۳۶ دقیقه بازی کرده و سابقه گلزنی ندارد و باید دید چطور مربیان پرسپولیس او را پسندیده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied